"Se hvem der er online" funktion mangler

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser894

Guest
Hej FoE Team

Jeg synes der mangler sådan en "se hvem der er online" funktion. både imellem klanmedlemmer og venner og naboer.
Synes den mangler rigtigt rigtigt! meget,


Mvh Passoa
 

DeletedUser330

Guest
Jeg sad lige og tænkte på, det kunne være smart om der blev hejst et flag på Rådhuset, når man var online ... og det er jo lidt i tråd med din efterspørgsel.
 

DeletedUser

Guest
God ide.
Den kunne godt udvides til også at vise aktivitet på den globale rangliste - gerne med indikation af både "online" - "login indenfor 24 timer" - "login indenfor 7 dage" - "login indenfor 30 dage" samt "ikke logget ind de seneste 30 dage". Dette for, at man bl.a. kan se, om den spiller man evt. ønsker at invitere til sin venneliste rent faktisk er en aktiv spiller, og ikke en spiller som ikke engang har været logget ind den seneste måned..!! ;)
Hvordan det skal markeres kan udviklerne sikkert finde en god løsning på, men en mulighed kunne være en ekstra kolonne på ranglisten med login info.
God søndag, mvh.
Banditten :cool:
 
God ide.
Den kunne godt udvides til også at vise aktivitet på den globale rangliste - gerne med indikation af både "online" - "login indenfor 24 timer" - "login indenfor 7 dage" - "login indenfor 30 dage" samt "ikke logget ind de seneste 30 dage". Dette for, at man bl.a. kan se, om den spiller man evt. ønsker at invitere til sin venneliste rent faktisk er en aktiv spiller, og ikke en spiller som ikke engang har været logget ind den seneste måned..!! ;)
Hvordan det skal markeres kan udviklerne sikkert finde en god løsning på, men en mulighed kunne være en ekstra kolonne på ranglisten med login info.
God søndag, mvh.
Banditten :cool:

Jeg mener kun det skal være på klanniveau, da naboer ellers kan misbruge det i kampsituationer, da de jo så ved at der ikke er ændret i troppeopstillingen, hvis der ikke har været login siden sidste angreb
 

DeletedUser

Guest
Der forholder jeg mig ret enig med vakini - dog med undtagelse af at jeg gerne (jfr. anden tråd) vil have et symbol for inaktivitet i den globale oversigt. Dette har jo heller ikke indflydelse på kampe da disse spillere jo er fjernet fra nabolaget og derfor alligevel ikke kan angribes.
 

DeletedUser

Guest
Jeg havde ikke lige tænk på, at der er mulighed for "misbrug" i kampsituationer på nabolagsniveu, hvis man kan se, at modstanderen ikke har været logget ind siden sidste angreb - det har du ret i vakini. ;)

Man kan vel stadig tænke sig en eller anden form for global indikation af inaktivitet i x antal uger/måneder, så man derved har mulighed for at invitere nye venner, som rent faktisk er aktive, og ikke som nu, hvor man ikke kan se, om spilleren er blevet gjort inaktiv grundet manglende login i x antal dage...
Mvh.
Banditten :cool:
 
I den globale spilleroversigt har vi i dag 2 markeringer ud for spillernavnet: nabolag og klan, der ser da ud til at være plads til endnu en markering som så kunne være inaktivitet.
 

DeletedUser

Guest
jeps, og som jeg også er inde på i en anden tråd, så kan den jo fint følge den tæller der allerede er i klanerne (kun dem der har administrationsrettigheder i klanerne der kan se dem, hvis nogle sidder og undrer sig over at de ikke kan se dem når de kigger) ud for de enkelte medlemmer ... her er der jo skel ved to og syv dage. På den globale liste synes jeg jo det kunne være fint hvis man bare fik vist når de havde været inaktive i syv dage - som også svarer til det tidspunkt hvor de forsvinder fra nabolaget :)
 

DeletedUser

Guest
Både den oprindelige ide med en "Hvem er online" liste, og den opfølgende ide med at vise en inaktiv spiller i den globale liste er blevet indsendt. Husk lige at lave en ny tråd, hvis det ikke er direkte tilføjelser til samme ide. ;)
 

DeletedUser389

Guest
Sad lige og fik den sammen ide, da jeg gennemgik mine venner!
Så ku' jeg jo se her at den ide, er sendt!
Men det er jo 5 år siden!! Er det så lagt i mølposen eller??
 

DeletedUser2122

Guest
Hej FoE Team

Jeg synes der mangler sådan en "se hvem der er online" funktion. både imellem klanmedlemmer og venner og naboer.
Synes den mangler rigtigt rigtigt! meget,


Mvh Passoa

Hejsa Passoa.

En online funktion vil ikke blive implementeret.
En del spillere vil kunne bruge den til at finde informationer som kan bruges i tilrettelæggelse af kampstrategi.

Mvh.
Fugazi
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top