September lynkonkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
FALL_A_Loading_Screen_1.jpg



Så er det tid til en lille lyn konkurrence her hvor september går på held.

Skriv og fortæl her i tråden hvad I synes har været det bedste ved vores efterårsbegivenhed og hvad der måske kunne have været bedre :)

Alle som deltager med et indlæg deltager også i lodtrækningen om vores flotte præmier


1. Præmie: 600 Diamanter
2. Præmie: 400 Diamanter
3. Præmie: 200 Diamanter
4-5 Præmie: 100 Diamanter



Svaret skal være skrevet i denne tråd seneste mandag aften kl 22

Vinderen offentliggøre kl 23 samme dag
 

Solbjerg

Medlem
Som sædvanlig god hygge. Opgaverne har haft et højere sværhedsniveau denne gang. Det med den 2 spor har været nogen gange ok, andre gang har man haft modsat rettede opgaver.
 

DeletedUser2868

Guest
syntes det har været lidt sjovere denne gang da opgaverne var lidt svære denne gang:)
 

DeletedUser2898

Guest
Det har været fedt som meget ny spiller at opleve progression trods mangel på erfaring med spillet fra tidligere. Jeg ville dog ønske at man kunne spare op til større kager hvor man så selv kunne vælge sin præmie så man kunne målrette sin adfærd mere. Fx hvis man ønsker et kundskabens alter og lign. Det er også fedt at man kan finde ingredienser på kortet som er ekstra motivation. Ville dog ønske at man kunne få andet en bygningstegninger da jeg havde alle dem i forvejen af dem jeg vandt. Måske man kunne bytte 3 eller 5 tilfældige i overskud til 1 fra en højere tidsalder for at gøre tegninger mere attraktive
 

DeletedUser2905

Guest
Krævende sværhedsgrad hvilket var udmærket. Gode præmier i bage-vinduet selvom der kunne have været et større udvalg.
 

DeletedUser2437

Guest
Synes at det har været godt med lidt mere sværhed denne gang.
Den daglige præmie i lotteriet kunne man godt skrive eller gøre lidt mere opmærksom på, at man kan vinde tidligere opgraderinger til saftpresse. Det var umiddelbart den eneste jeg lod mærke til, da jeg kun har tjekket det 5 gange i denne begivenhed :) Da man bare har de gamle liggende på lager og aldrig kan vinde dem i den daglige udfordring :)
 

DeletedUser2772

Guest
Jeg syntes efterårsbegivenheden har været hyggelig og munter men også lidt svære opgaver. Dog er jeg ikke glad for at få frugt i den daglige og det med frakmenter har ikke været optimalt.
vh noblemrjeppe
 

DeletedUser2097

Guest
Varierende sværhedsgrader i de enkelte opgaver, hvilket har været godt. Ønskeligt er bedre bage muligheder iht. de ingredienser som man har i sit forråd.
 

Mifune

Nyt medlem
Det vil være fint, hvis der er mere sammenhæng i de enkelte opgaver.
nogle gange løser man den samme opgave flere gange efter hinanden.
Mifune
Cirgard
 

DeletedUser2906

Guest
Nu skal man jo ikke sammenligne med de foregående begivenheder, men det er svært at lade være ;-) Jeg synes ikke denne event har helt samme klasse som de øvrige, jeg har nået at opleve, i det halve år jeg har spillet.
Man kunne helt klart have overvejet en eller anden for for ingrediensbyt, så man mere målrettet kunne gå efter de kager man helst ville bage, samt sikre at man kan få brugt alle de hårdt tjente ingredienser :) Eksempelvis 2:1 til en ingrediens man havde brug for :)
 

Athena66

Medlem
Sjovere og bedre begivenhed denne gang :) opgaverne var mere krævende og sjovt at "bage" forskellige kager.
Manglede at kunne bytte ingredienserne, så man kunne få nogle af dem man ikke fik for mange af...
Gode præmier men kunne godt ønsket at kunne vinde udvidelser ;)
 

Hyrde

Aktivt medlem
Hyggelig begivenhed - opgaver i to spor en rigtig god ide. Sværhedsgraden af opgaverne tilpas og præmierne er fine.
For få ingredienser i begivenhederne i byen og for svært at skaffe græskar. Det er også meget meget svært at vinde dagsgevinsterne og alt for let at vinde selvstøttesæt og så er der alt for mange mølle opgraderingssæt at vinde, når man kun får en base.
 

DeletedUser2871

Guest
syntes sværhedsgraden har været fin denne gang, møllen kunne godt være lidt bedre.
 

DeletedUser2744

Guest
Rigtig god konkurrence. Godt at man havde to samtidige opgaver, for at man kunne nå flere opgaver i samme tidsrum.
Fik en masse KA, opgraderet saftpressen og en fuld mølle. Vellykket konkurrence
 

DeletedUser2701

Guest
Det bedste i den her begivenhed er, at man kan vinde skrympe-gradering til slyngler og så opgradering til saftpresser.
Det har været rigtig udfordrende med 2 opgaverækker i starten, og rigtig fint af den ender med 1 opgaverækker. Opgaverne har været svære og har tager lidt tid at gennemføre. Men samlet set en rigtig god oplevelse med efterårs-begivenheden
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Alt i alt en god event, kunne godt lide de 2 spor og flere måder at få ingredienserne. Ja opgaverne var lidt svære men tror alle havde en god chance for at få en mølle. Det var lidt mere held om man kunne samle opgraderinger til saft pressen
 

DeletedUser2169

Guest
Hyggelig efterårsevent. Fragmenterne var ikke så spændende at vinde. Ville være dejligt, om opgraderingerne ikke krævede mere plads ligesom ved saftpressen (tror jeg, det var) Også spændende at se, om der var spredt lidt bageingredienser i byen. Fint med mulighed for at vinde dem i den daglige opgave.
 

vonscholten

Nyt medlem
Kunne godt lide, at der blev vist 2 opgaver af gangen. Må være en kærkommen lejlighed for de nye, at få en masse gode ting til de tidlige aldre. Personligt er jeg gået efter KA= Kundskabens Alter, så jeg er ikke skuffet.
Kunne dog godt tænke mig, der var større chance for at vinde ønskebrønden, da der jo er en del skrumpesæt at vinde.
 

vonscholten

Nyt medlem
Kunne godt lide, at der blev vist 2 opgaver af gangen. Må være en kærkommen lejlighed for de nye, at få en masse gode ting til de tidlige aldre. Personligt er jeg gået efter KA= Kundskabens Alter, så jeg er ikke skuffet.
Kunne dog godt tænke mig, der var større chance for at vinde ønskebrønden, da der jo er en del skrumpesæt at vinde.
 

DeletedUser2349

Guest
Rigtigt fint med 2 opgaver ad gangen i starten. Ønskebrøndskrymp er en fin nytænkning. Møllen er også fin og jeg kan godt lide valgmulighederne ved sidste opgradering. Muligheden for at vinde bage ingredienser i daglige opgave er også fint. God efterårs seance
 
Top