September lynkonkurrence

sigenstroem

Medlem
Det er absolut en af de bedre, selvom at præmien ikke er på samme størrelse som et palads, Helios eller springvand.

Men det er en god præmie med flere muligheder og som ekstra bonus har den også givet en opgradering til en allerede eksisterende event bygning.
En linje som man helt sikkert skal fortsætte, da det de gamle bygninger ny værdi og dermed kommer i spil igen.
 

DeletedUser2500

Guest
FALL_A_Loading_Screen_1.jpg



Så er det tid til en lille lyn konkurrence her hvor september går på held.

Skriv og fortæl her i tråden hvad I synes har været det bedste ved vores efterårsbegivenhed og hvad der måske kunne have været bedre :)

Alle som deltager med et indlæg deltager også i lodtrækningen om vores flotte præmier


1. Præmie: 600 Diamanter
2. Præmie: 400 Diamanter
3. Præmie: 200 Diamanter
4-5 Præmie: 100 Diamanter



Svaret skal være skrevet i denne tråd seneste mandag aften kl 22

Vinderen offentliggøre kl 23 samme dag
Synes møllerne er gode, men fragmenterne er en dårlig ide, man kan umuligt få nok til en af delene og jeg kan forstå på mange andre at de synes det samme
 

The Mighty King

Nyt medlem
FALL_A_Loading_Screen_1.jpg



Så er det tid til en lille lyn konkurrence her hvor september går på held.

Skriv og fortæl her i tråden hvad I synes har været det bedste ved vores efterårsbegivenhed og hvad der måske kunne have været bedre :)

Alle som deltager med et indlæg deltager også i lodtrækningen om vores flotte præmier


1. Præmie: 600 Diamanter
2. Præmie: 400 Diamanter
3. Præmie: 200 Diamanter
4-5 Præmie: 100 Diamanter



Svaret skal være skrevet i denne tråd seneste mandag aften kl 22

Vinderen offentliggøre kl 23 samme dag
 

Brisse12

Nyt medlem
Det har været en sjov omgang denne event. Det med at køre 2 opgaver på samme tid, og forskellige valg i opgaverne har været rigtig godt.
 

DeletedUser2873

Guest
Fragmenterne fungerer ikke rigtig har ikke fået nok til at fuldføre en eneste.
Samtidig har jeg fået flere færdige kundskabens alter.

Burde nok have været nemmere at få fragmenter og udeladt de fulde versioner.
 

DeletedUser2893

Guest
Jeg synes ideen om at samle ingredienser og bruge dem klogt er en fin ide. Jeg kan også godt lide at der har været to opgaver, der kunne løses på samme tid. Møllerne er fede, dejligt med valgfrihed der. Ved en senere begivenhed kunne det være sjovt at have en liste opgaver, hvor man kan vælge hvilke man vil udføre - jo sværere, desto større belønning(som kan bruges til at “købe” gaver/bygninger mm). Tak for et dejligt spil, der holder i længden!
 

DeletedUser1111

Guest
2 x opgave række var god, men mangler et byt så man ikke brænder inde med 10-15 ingredienser eks. 2 æbler for 1 chokolade.
Saftpressen kom efter man kunne vinde opgrraderinger til den, det var da vist den forkerte rækkefølge ? hvad skulle man med 5-6 pågradeinger til saft pressen når man ikke viste om den kom senere i eventen ?
Men ellers en sjov event og super cool man kunne finde ingredienser ude i landskabet :)
En god ting man kan vælge 3 forskellige møller det er så godt :)
 

DeletedUser2436

Guest
Hej
synes det er fint med en variant i det der var 2 spor lidt træt af at får dem i daglig opgaver
men fint man kunde finde dem rundt i byen/kortet ok præmier at hente
 

DeletedUser2651

Guest
Sjovt med de forskellige ingredienser så der også er lidt taktik I brugen af "event currency".
 

DeletedUser2877

Guest
Det har som sædvanliget været en god opgave - lidt svære end normalt. Hovedpræmien er lidt skuffende i forhold til sidste konkurrence med piratskibet. Glæder mig allerede til næste begivenhed :)
 

DeletedUser2141

Guest
jeg syntes det har været en rigtig god Event denne gang, ville dog ønske, at man kunne finde flere ingridienser rundt omkring i sin by. det er svært at få skrabet sammen til de kager man skal lave
 

DeletedUser2907

Guest
Det bedste ved efterårseventet på have været alle de KA jeg har indsamlet! Jeg synes rigtig godt om den periode hvor man havde 2 opgaver på en gang, det vil jeg gerne se mere af! Det eneste jeg synes er ærgeligt omkring eventet er at lige nu har jeg 7 karamel og 4 æbler, som jeg ikke rigtig kan komme videre med, ville gerne have man kunne nå at bruge alle sine ingredienser og få mest ud af dem :) Men ellers et dejligt event.
 

DeletedUser1268

Guest
Jeg kunne rigtig godt lide de 2 opgaver af gangen, så man kan gå videre med den anden række, hvis man må vente fx 8-24 timer på produktioner for at gennemføre en opgave.
Krympesættene er gode nye muligheder - håber der kommer flere typer.

Det ville være rart hvis man kunne bytte sine ingredienser 1:1 til andre typer, hvis man fx har 4 æbler tilbage som ikke kan bruges, eller måske at man kunne bytte typen af kager, så de kager man har ingredienser til kunne dukke op...
 

DeletedUser2219

Guest
Sjovt event at deltage i. De 2 opgaverækker var nok det bedste - af og til var der sammenfald så man kunne løse to opgaver samtidigt, f.eks. begge opgaver der krævede at bruge et antal FP - sparer man en masse ressourcer på :)
Men chancerne for at vinde dagens særpræmier eller fragmenter var nok ikke helt rigtige (eller også har jeg været meget uheldig) da jeg har fået de udfald noget sjældnere end angivet. Specielt fragmenterne har nok været en dårlig ide da det er stort set umuligt for en spiller at nå at samle et komplet sæt. Jeg håber at de fragmenter dukker op i andre begivenheder eller som random events så man får en eller to af og til.
 

DeletedUser2909

Guest
Tilpas sværhedsgrad, så opgaverne er en udfordring, men samtidig til at løse.
Der er samtidig en god udfordring i at vælge kagerne så man får noget man kan bruge, samtidigt med at man udnytter de ingredienser man har.
Jeg har fået mange forge points, der har hjulpet min forskning fremad
 

Jarljarl

Nyt medlem
Det fungerde ret godt at opgaverne kørte i 2 spor i starten, da det gav mulighed for nogle lidt mere omfattende opgaver. Det er lækkert at krympesæt af forskellig art ser ud til at blive mere normale, det kan jeg godt lide.

Idéen om fragmenter synes jeg er god nok, men chancen for at få dem synes jeg er ret skæv i forhold til deres værdi. Hvis et fragment er 1/15 del af en bygning er det underligt hvis fragmentet kun er halvt så svært at få som den samlede bygning, så virker fragmentet alt for dyrt i forhold til sin værdi.
 

Lizif

Aktivt medlem
At man kan vinde ting til eventet i de daglige opgaver er måske ikke så gennemtænkt.

For det første har events altid været noget man kunne vælge fra, og det har også altid været et standard svar fra inno´s side at events er frivillige når folk har klaget lidt over opgaverne, nu kan man miste noget i spillet pga det event selvom man måske ikke går op i eventet. (og det man får vil jo aldrig kunne opveje et palads eller andet man går glip af)

Nu bliver man fratrukket procenter og chancer for at vinde palads/springvand/majstang/FP osv.

Når man fjerner 1% af de 5% chance der er for at vinde de gode ting i de daglige opgaver så er det lige 20% der bliver skåret af den chance (5 - 20% = 4)
 
Top