Serverfejl

-=hkb500=-

Nyt medlem
Madsen på C server har siden igår ikke kunne logge på FOE. Han har prøvet via App, og via computer på Firefox, Chrome og Edge. Hver gang når den 46-47 % og så får han server fejl. Nogle forslag?
 

Nevenca

Nyt medlem
Jeg har det samme problem siden Fredag der er kabel i min computer .. I går kunne jeg slet ikke åbne nogen sider fra FOE ... I dag / nu kunne jeg da komme her ind .. Jeg kan nogen gange komme ind på D serveren men jeg kan glemme alt om at skifte til B ... De samme 45 til 47 % så står der server fejl i bjælken. HJÆLP
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Vi beklager mange gange: Vores systemfolk har arbejdet hårdt siden i går aftes for at identificere årsagen til problemet: Det har vi fundet nu, men da det ikke er på vores udstyr men på netværksudstyr hos en leverandør til visse danske Internet firmaer som f.eks Fibia. Det er dog muligt at komme uden om fejlen ved at logge på med en vpn forbindelse,

Vi håber stadig på en hurtig løsning men der er tale om udstyr som Ikke er vores så kan vi ikke gøre ret meget andet end at afvente leverandøren.

Men hvis I logger på gennem en vpn forbindelse vil jeres trafik tage en anden vej mellem Danmark og Tyskland og i vil på den måde undgå at blive fanget i det defekte udstyr..
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Ser ud til at det begynder at fungerer igen, om end meget kravlende
At indlæse spillet 50 sek
At åbne KS 40 sek
At gennemføre en kamp i KS 50 sek
Så muligt at spille men tager laaaang tid
Når det lykkes uden at genindlæse spillet
Men stadigvæk fremskridt
 
Senest redigeret:

HeroCatwoman

Nyt medlem
Jeg har haft samme problem siden i går aftes. Nu har jeg oprettet mig her og fået en konto til gratis VPN hos ProtonVPN. Nu virker det. Man skal ikke indtaste dankortoplysninger eller noget. Det var ikke så svært, selvom jeg heller ikke har prøvet VPN før (virtuel private network). Og nej - det er ikke reklame, det findes mange andre VPN sider, men blot en hjælp til dem med samme problem. Vælg FREE version https://protonvpn.com/pricing
 

HeroCatwoman

Nyt medlem
Ok - der er stadig lidt huller i nettet, men det er måske hvad man kan forvente af en gratis ydelse... Men FOE åbner med det samme, og mister man forbindelse, er det bare at connecte i VPN igen og så opdatere FOE-siden, så man kommer videre....
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Tak for dine gode råd HeroCatwoman.

Ja der er mange gode produkter der ude. Vær også obs på at mange antivirus programmer tilbyder en gratis og god vpn løsning som en del af deres pakke så hvis I har en sådan har I måske allerede mulighed for at sætte en op helt gratis.
 
Top