Serverproblemer?

pngnoxy

Medlem
Har der været nogen serverproblemer el. lign. i dag? Jeg synes intet har fungeret i spillet her til aften? Eller det bare mig...?
 

DeletedUser2122

Guest
Har der været nogen serverproblemer el. lign. i dag? Jeg synes intet har fungeret i spillet her til aften? Eller det bare mig...?

Hej Pngnoxy.

Der har været problemmer, men burde være løst.
Mvh.
Fugazi
 

pngnoxy

Medlem
Ok, jeg var godt nok også ved at blive temmelig langhåret i går... - men ja lader til at køre fint igen i dag - dejligt! :)

Kunne måske være et forslag, om nogen en anden gang kunne melde noget ud om sådanne problemer, når de forekommer - evt. en lille note på forum el. lign.?
 

DeletedUser2122

Guest
Ok, jeg var godt nok også ved at blive temmelig langhåret i går... - men ja lader til at køre fint igen i dag - dejligt! :)

Kunne måske være et forslag, om nogen en anden gang kunne melde noget ud om sådanne problemer, når de forekommer - evt. en lille note på forum el. lign.?

Hej Pngnoxy.
Det er noteret.
Det var så et nordisk problem, ikke på servere, men på kabler så vidt jeg har forstået.
Nordisk da Kabler derfra ofte går gennem DK.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser3055

Guest
Er server problemer stadig et igangværende issue?

Jeg har flere gange på det seneste oplevet at spillet ikke loader.
Det hjælper hvis jeg laver Force stop på applikationen og genstarter applikationen (spiller på mobil version - Android)
 

DeletedUser2914

Guest
Især siden version 147 har jeg oplevet at spillet hænger, når jeg har dårlig netforbindelse - hvis forbindelsen ryger blot et øjeblik, får jeg ofte det vedhæftede skærmbillede, eller en besked om at serveren er utilgængelig (fik ikke lov at vedhæfte to screenshots) og så er jeg nødt til lukke og genåbne app'en, selv om forbindelsen jo er genetableret. Knapperne er der men er oftest døde. Jeg ved ikke om det hænger server-side eller client-side, men det er lidt bøvlet.

Spiller på mobil - Android 7.1.1


Screenshot_20190319-090514.png
 

Kurtie11

Nyt medlem
Kære ESO medarbejder kan i ikke snart få styre på KVK :-(
Være anden gang bliver man smid ud når man kæmper eller forsvare.
Det er træls og pisse irretrende og det kan ikke være rigtig.
Få nu styre på det lort.
 

DeletedUser2988

Guest
Jeg oplever store problemer med at komme ind i spillet lige nu.
Størst er problemet i Android men jeg synes også at opleve det i browseren.
Når først man er på, så ser det ud til at køre fint nok.
 

DeletedUser2389

Guest
Jeg havde i går, og har stadig, store problemer med stabiliteten på ALLE platforme (ios)
Både mht at komme på, men også når jeg så er kommet ind i spillet, så fryser funktionerne.
At skifte mellem byen og udsændingen, går også ad h...... til.
 
synes det kører utroligt trælst, spillet bliver ved med at låse bare man vender ryggen til i 2 min, skifter fra et windows til et andet, så skal man enten genopfriske <PF5> eller genstarte spillet og det tager utroligt langt tid at komme ind.
bruger windows 10
Det er samme problemer på Betaserveren
 
Synes det er meget utilfredsstillende at FoE ikke melder ud, når der er problemer med spillet, der er jo det "truthorn" der bruges når andre meddelelser fra FoE skal ud til alle medlemmer. Ellers i forum under evt. ny tråd "uregelmæssighed i adgang til FoE".
Får vi besked, vil megen frustration og irritation hos jeres spillere blive meget mindre, og måske fastholde nogle spillere som forlader spillet netop på grund af frustration over ikke at kunne få nogen oplysning om årsagerne til at man bliver smidt af spillet.
 
Top