Sitter - fra besked til by

DeletedUser

Guest
Hej FoE team!

Jeg har spillet lidt tid, har købt en smule diamanter og syntes jeres spil er rigtig flot af et browserspil at være.

Jeg har 2 ideer på nuværende tidspunkt:

1, vi skal helt sikkert have mulighed for at hjælpe hinanden når tiden er knap for en stund, og det gør vi ved at tillade 1-2 sitter, og det kan kun gå for langsomt, specielt når man gerne vil være med i kampen i toppen, hvilket fx dem som der køber diamanter ofte gerne vil.
De skal ikke have adgang til diamanter, handel skal de ikke kunne handle dårligere end 1:1, de skal ikke kunne ændre i profil/klan - jeg syntes dog umiddelbart at de skal kunne angribe og alt andet umiddelbart.

2, kommunikationen er nogenlunde, omend meget langsom til tider, da man har svært ved at se om man har fået beskeder hvis man ikke logger ind og ud.

Men konkret, som en del af en ledelse, så vil jeg meget gerne kunne gå fra en besked til personen der skrives by/profil.
Profil teksten er umiddelbart også for diskret tænker jeg, Man må gerne have en lille udgave af klan info til ens profil - med rang, alliance link og eventuelt en henvisning til hvilket nabolag personen er i.

3, noget med naboskabet
Det er alt for meget en singleplayer kampagne, der skal noget fornemmelse ind om at man er en klan og at man har naboer der gerne vil dræbe en, det virker allerede en smuuuule som det samme, selvom jeg kun har spillet en lille måned.
Jeg har desværre ikke tippet om hvordan, men i hvert fald noget med at kunne se hvilket nabolag m.m. på folks profil, som jeg har skrev ovenover.

Håber det kan bruges! For jeg er positiv over for spillet :)

Mvh

Simon
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
1. Personligt ser jeg dette som et hyggespil. Og med det faktum at din konto bliver inaktiv isf at blive slettet ved inaktivitet, så tvivler jeg på at der kommer en sitter mulighed som den i fx tribalwars. Med denne form for feriemode som den automatisk går i så ser jeg heller ikke for mig en sådan. Selvfølgelig kan jeg ikke se ind i udviklernes hoved, så jeg kan blive overrasket over hvordan det færdige spil kommer til at se ud :)

2. Jeg ved der har været arbejdet på at gøre det tydeligere at se når man får en besked og få den til at stoppe med at vise der er en ny besked når denne er læst. Der er vi endnu ikke helt i mål. Der er ingen tvivl om at kommunikation er en vigtig ting i et mmo spil, så jeg er ret sikker på at der kommer en del forbedringer her.

3. Der er meget singleplayer over spillet her i starten, men jeg kan fortælle at da jeg startede i den lukkede beta, der var der slet ingen multiplayer endnu. Multiplayer elementerne er på vej stille og roligt. Tingene tilføjes lidt af gangen for at se hvilken effekt det har på spillet og for at kunne rebalancere ting der ikke har den ønskede effekt.

Til sidst vil jeg sige at det bedste er at der er en tråd (og kun en tråd) for hvert forslag så både udviklere og spillere har et nemt overblik over hvor meget tingene ligger os på sinde. Såvel som 10 tråde om det samme skaber forvirring, så skaber 1 tråd med 10 emner mulighed for at et forslag drukner i mængden. Håber dette er en hjælp :)
 
Top