Skabelse af ekstra plads i spillet

TinaGhost

Nyt medlem
FoE er jo et fantastisk spil og selvom jeg kun er i FT (ved ikke, hvad der kommer senere), så tror jeg, at jeg har fundet en metode til at skabe ekstra plads og højere % til angribende og forsvarende hære, alt efter, hvad man foretrækker.
Jeg forestiller mig, at man i en Eventbegivenhed får fat i en særlig vigtig krigsbygning.
Bygningen giver ikke i sig selv krigsprocenter, men den giver plads til at kunne sætte Bavner, vagtårne, Solgudens porte osv. En bygning til angribende enheder og en til forsvarende. Kunne være en sommerbegivenhed eller særlig begivenhed.
Det specielle ved denne bygning kunne så være, at den i sig selv øger indholdet af eks. Solgudens portes %, så hver gang man sætter en ny derind, så får man ekstra %, fordi man sætter den derind.
Men det kan man så kun, hvis man løser en opgave. Kunne være små intelligens opgaver (nye typer opgaver ), der gør, at man kan sætte en.
Udover det, kunne bygningen give tropper, der i antal kunne øges, men med start af 4 tropper. Det særlige ved bygningen er, at her kan man vælge, hvilke tropper, den skal producere med hjælp fra Alca.
Det giver muligheden for at skabe ekstra plads i byen. Det giver større krigsprocenter og øger spillets i øvrigt mange muligheder.
Jeg håber, at denne ide kan bruges til noget.
 
Senest redigeret:
Top