Skift af tidsalder

DeletedUser2971

Guest
Jeg har tænkt på hvor langt jeg præcis kan gå i nuværende tidsalder inden spillet tricker til at gå over i ny tidsalder. Skal jeg fx holde en enkelt forskning tilbage og derved undgå ny tidsalder? Eller sker skiftet når jeg starter med at forske i næste tidsalder? - eller måske først når en teknologi i ny tidsalder bliver færdig + indløst (med guld/forsyninger eller hvad den nu forlanger).
 

DeletedUser40

Guest
Den skifter når du oplåser en teknologi i den nye tidslader, du vil godt kunne donere FP til en eller flere teknologier i den nye tidsalder uden at oplåse disse og derved forblive i din nuværende tidsalder ;)
 

DeletedUser2971

Guest
Den skifter når du oplåser en teknologi i den nye tidslader, du vil godt kunne donere FP til en eller flere teknologier i den nye tidsalder uden at oplåse disse og derved forblive i din nuværende tidsalder ;)
Lige så jeg forstår- så jeg kan forske og oplåse alle teknologier i nuværende tidsalder + komme FP i ny tidsalder uden den skifter? Det bare det at jeg troede den skiftede, når alt tech er opløst i den nuværende...
 

DeletedUser40

Guest
R9etDfX.png


Korrekt. Her er et eksempel på en by i Industri med alle teknologier låst op og med 75/75 FP lagt i en teknologi i den næste tidsalder dog uden at denne er oplåst ;)
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har tænkt på hvor langt jeg præcis kan gå i nuværende tidsalder inden spillet tricker til at gå over i ny tidsalder. Skal jeg fx holde en enkelt forskning tilbage og derved undgå ny tidsalder? Eller sker skiftet når jeg starter med at forske i næste tidsalder? - eller måske først når en teknologi i ny tidsalder bliver færdig + indløst (med guld/forsyninger eller hvad den nu forlanger).

Hej Stampeline 1
Skiftet sker når du låser den første tech op i den nye tidsalder.
Mvh.
Fugazi.
 
Top