Snipe Auktionen

DeletedUser2231

Guest
Hey,

Hvis man gør sit bud klar og byder så snart timerne er på 0 i auktionen, så kan man vinde uden at timerne går tilbage som normalt. Jeg har lige oplevet at en anden bød over på den måde.

Er det meningen?


Venlig hilsen,
Wraiq
 

DeletedUser2231

Guest
Normalt når man byder efter 10 sekunder så går timeren tilbage til 10 sekunder, men hvis man byder så snart at timeren siger 0, så nulstiller den ikke, men buddet bliver accepteret.
 

DeletedUser3179

Guest
huh. jeg har prøvet at hvis man byder inden for de sidste sekunder så genstarter den på 30 sekunder..
Så har ikke før set eller prøvet det du beskriver. Men jo det er da helt sikkert snyd og forkert, hvis man kan, ja snyde på den måde.
 

DeletedUser2231

Guest
huh. jeg har prøvet at hvis man byder inden for de sidste sekunder så genstarter den på 30 sekunder..
Så har ikke før set eller prøvet det du beskriver. Men jo det er da helt sikkert snyd og forkert, hvis man kan, ja snyde på den måde.

Undskyld, jeg troede at det var 10, men det er så 30.

Anyway, pointen er at man kan byde på 0 og undgå at den nulstiller. Hvilket virker som en fejl ;)
 

DeletedUser3179

Guest
Det tænker jeg også er en fejl.
Om noget, så er det kun få auktioner jeg har været med i, men vil da selv prøve at se om jeg kan genskabe det.
 

afkdk

Nyt medlem
Så er det klart det, jeg tidligere har oplevet, men jeg blev affejet af Support, der sagde det ikke var muligt.
Jeg havde bedste bud, og det stod klart og tydeligt i hele nedtællingen, men da auktionen slutter, og jeg skal hente bygningen, er auktionen pludseligt vundet af en anden...
 
Top