Sommer konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
1517051501_sunnyinnoberts.jpg



Kære Konger og Dronninger,

Sommeren er over os og det er varmt og solrigt udenfor

Men hvilken af vores storslåede bygninger (og deres hjembyer) ville I egentlig besøge hvis I fik chancen og hvorfor

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. juni kl 12
Vinderne udtrækkes d. 1 juni kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 1/6 kl 12 deltager i udtrækningen.
 
Senest redigeret:

DeletedUser40

Guest
Det kunne være så skønt at komme ud at sejle på havet, så derfor går mit bud på Kraken selvom at jeg helst vil undgå at møde et væsen af den størrelse i virkeligheden LOL o_O

Fortsat god onsdag allesammen ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Det må være Aachen domkirke, da jeg sidste somme havde planlagt at skulle besøge den men ak og ve min campingvogn blev smadret af en lastbil på færgen, så min ferie blev stoppede med en vendig og retur til Danmark
 

DeletedUser1268

Guest
Det ville være en stor oplevelse at besøge den prægtige Hagia Sophia i Istanbul og se den smukke kunst og udsmykning...
 

Gnavpotten

Medlem
Capitol

Jeg vil vildt gerne opleve USA og selvfølgelig magtens centrum. Og Las Vegas, men det er en helt anden historie.
 

S B M

Medlem
Jeg vil vild gerne opleve Kennedy Cape Canaveral Luftbasen, og resten af USA.

Hej herfra og god dag
 

DeletedUser2807

Guest
dynamic tower i dubai, det er både en fantastisk bygningsdesign og har altid gerne ville opleve dubai.
 

DeletedUser2691

Guest
Jeg vakler lidt imellem Kennedy Cape Canaveral Luftbasen eller Castel Del Monte. Det bliver nok Castel Del Monte.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Coloseum - fortællinger og myter fra antikkens Rom og Grækenland har altid fascineret mig
 

DeletedUser36

Guest
Har været på Kennedy Cape Canaveral, storslået og fantastisk, det må man sige. Så mit svar vil være Coluseum med al sin mystik og historie :) Ha' en skøn dag derude
 

DeletedUser2301

Guest
Da Danmark desværre ikke har en SB endnu,,tænker (CARLSBERG) ville være en super SB, mere kendt end så mange andre SBèr ude i verden,så ville Coloseum helt sikkert ligge nummer 1 for mig..

God dag til alle ;o)
 

DeletedUser753

Guest
Istanbul og prægtige Hagia Sophia er bestem et besøg værd. Det er en meget spændende by med spændende arkitektur og flinke mennesker.
 

DeletedUser2665

Guest
Jeg ville besøge Aachen domkirken, det har altid været et ønske :)
god sommer
 
Top