Sommerbegivenhed 2013

DeletedUser

Guest
Jeg er også snart færdig med opgaverne, men jeg synes det har været en herlig begivenhed. Og 28 lodsedler i alt, det da ganske meget, så jeg synes da at udviklerne har været gavmilde.
 

DeletedUser355

Guest
mangler stadig at nøddeknækkeren giver mere i PÆ end i IT, endvidere er det nu begyndt at stå engelsk mht hvor meget mit forsyningsboost er? Vi er da ude af beta???
 

DeletedUser

Guest
mangler stadig at nøddeknækkeren giver mere i PÆ end i IT, endvidere er det nu begyndt at stå engelsk mht hvor meget mit forsyningsboost er? Vi er da ude af beta???

Ja, men det er menneskeligt at fejle. Bare fordi vi er ude af beta, betyder det jo ikke at spillet er 100% fejlfrit altid, med al det nye kode der kommer til konstant.

Nøddeknækkeren er rapporteret men bliver først rettet når udviklerne har tid, og det bliver lagt i en hotfix eller i en af de kommende opdateringer.

Ang. den engelske tekst, så er det første gang jeg hører om det, så jeg undersøger det lige.
 

DeletedUser870

Guest
Det er bestemt grundet endnu en stavefejl. Dette burde være den rigtige tekst: "Hav 4 af den samme type enhed af hurtige enheder".
Er lige rendt ind i det samme problem - har to riddere og 2 ryttere. Det ville være godt for alle hvis I lige fik den tekst rettet! Rimelig frustrerende... :)
 
Top