Sommerkonkurrence 2022 - Nu med vinderne

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på 3 spørgsmål nemlig:

Hvilken tidsalder er jeres favorit og hvorfor?

Hvilken Storslået bygning er den vigtigste for en ny spiller og hvorfor?

Hvad er det bedste råd I selv har fået som lille ny spiller?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 2 august kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 3 August kl 20


VINDERNE ER UDTRUKKET.


Præmier

1. præmien 600 diamanter:
Ditto6000

2. præmien 400 diamanter: Piaringh
3 + 4 præmien 200 diamanter hver :
Mon den modige, Icecube

Opret en sag hos support så bliver gevinsten indsat på jeres konti

Regler:
Konkurrencen løber fra den 31 juli til den 2. august 2022
Kun et svar pr deltager og vinderne findes ved lodtrækning-
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 2. august kl 23:59 deltager i lodtrækningen.
 
Senest redigeret:
1: Fremtiden, svævekampvogne er mere eller mindre uovervindelige og det er den TA hvor man tager de største ryk på sine sb'er.
2: Arken er den vigtigste SB for alle nye spillere, jo hurtigere den kommer i level, jo hurtigere kan du køre boosttråde og dermed få adgang og opgraderinger til alle andre SB'er.
3: Få CDM, Zeus, AD, Alca op til lvl 10, så man får noget basis angreb og indtjening og derefter fuld fokus på Arken
 

4Katte

Medlem
Fremtiden. Den er jeg nået til så kan ikke udtale mig om senere tidsaldre.
Zeus, den er billig at anskaffe og billig at få op.
Fik ingen råd som ny, men giver følgende råd til nye spillere:
Anskaf: Zeus, Aachen, CdM, Alcatraz op til niveau 60 og Arken op til niveau 80
 

Mon den modige

Nyt medlem
Jeg er stadig ret ny har kun spillet siden februar og det bedste for mig har været at lande i en klan, hvor der er nogen spillere som har spillet længe, da de kan give gode råd og er i den grad villige til at hjælpe med at få arken op i level. Det er Win Win for alle.
Jeg er ikke nået så langt, så kan ikke udtale mig om andre TA - er nået til moderne æra som jeg ikke synes er så sjov. Industritiden kunne jeg bedre lide.
Arken og Alcatraz er to bygninger som er mega vigtig - jeg selv har fået "Den Blå Galakse" Den er jeg meget glad for da den kan give dobbelt ved mine begivenheds ting - såsom Ensian Møllen, Keltisk landbrug, og Druidtempel.
Bedste råd er at klø på, især på Arken og de SB der giver angreb/forsvar.
Det er et meget givende spil som giver ro og fordybelse til mig og alt er ikke ens. Der er forskellige bygninger og bosætninger og ikke mindst de sjove begivenheder.
Jeg er dog skuffet over Antikdealer - nogen virkelig kedelig ting som kan købes i den. Vi burde spillere imellem kunne handle med vores ting på lager - eks. en markedsplads hvor vi selv kunne lægge byttere op til andre spillere af de ting vi har på lager, og på den måde opnå udvidelser og andet til bygninger der ikke er hele.
Mon den Modige
 

ditto6000

Aktivt medlem
Hvad tidsalder er din favorit og hvorfor?
Oplevede der var flere milepæle undervejs i min første by. Første var det IT grundet Jægersoldater og Haubits. Næste blev NT grundet Antiluftskyts og stormkampvogne og siden blev FT klart den mest foretrukne og er det forsat i flere af mine byer. For mig er det sådan at det ikke kun handler om hvor stærk min by er men også hvordan den ser ud. Skal i mine øjne samtidig se godt ud når jeg logger på så ofte og det opfylder FT med smukke bygninger og spillets flotteste vej (gangsti med solenergi) :)og har i min optik spillets stærkeste tropper ved svævekampvogne hvor man kan klare sig godt trods ikke så højt Angrebs/Forsvars boost hvorfor den tidsalder tilgodeser både krig og skønhed

Hvilken storslået bygning er den vigtigste for en ny spiller og hvorfor?
Synes det er svært at sige da det i vore dages FOE er blevet ret nemt at få de store SB'er fra tidsaldre langt fremme hvor de fleste ville sige Arken. Jeg mener fortsat at de bygninger der passer til de første tidsaldre er at foretrække da de ikke koster mange FP at få lidt op i niveau fremfor få arken som har en høj rangering, og fylder meget i en lille by lige må vente lidt men vigtig er den så vil nævne CDM som bedste at starte med som giver angrebsboost samt FP.

Hvad er det bedste råd du selv har fået som lille ny spiller?
Blev lokket ind i spillet af en nabo og hans bedste råd var: Find en god klan med aktive hjælpsomme spillere. Tag den med ro mens du nyder rejsen i udviklingen af din by og lad være med at tro du skal have alle Storslåede bygninger med det samme så TÅLMODIGHED er klar det bedste råd.
 

Jimse

Aktivt medlem
Bedste tidsalder er, rumalder Titan, elsker når vi når en ny alder og skal forske, løse nye opgaver og finde ud af hvad der er bedste enheder mv.
SB, som ny må være Zeus, Fyrtårnet (sparer en masse plads til forsyningsbygninger), lidt senere er det Alcatrez. Ellers angrebsstyrke og FP bygninger.
Fik det råd at høste til tiden, ellers rådnede forsyningerne, det gør de ikke længere så det råd vil jeg ikke give videre,
Mit råd til nye er at få særlige bygninger fra events m.v. de giver t mere end de alm. bygninger og sparer på pladsen, som er den mest begrænsende ressource i spillet
 

Icecube

Nyt medlem
Jo nyere tidsalder jo bedre, og da jeg er kommet til Morgendagen er det mit bud. Det er fordi man får bedre muligheder og bedre kan gøre sig gældende i en nyere tidsalder :)
CDM da den giver gode fp, og fp er noget af det vigtigste i spillet :)
Og endelig er det bedste råd jeg har fået som ny, at finde de sb der giver bedst til fp :)
 

Piaringh

Nyt medlem
Jeg er pt i rumalderen mars, og syntes det er den bedste alder jeg har oplevet.
Som ny fik jeg ikke nogle råd, men for nogle måneder siden foreslog et klanmedlem mig at få arken, og få den op i niveau 80. Det har ændret mit spil utroligt meget, så arken og alcatraz er helt klart de vigtigste bygninger at få bygget, og få dem op i et fornuftigt niveau.
 

Decius

Medlem
Den bedste TA, indtil videre, er for mig Fremtiden. Jeg er pt i Arktisk Fremtid, og bruger stadigvæk Svævekampvogne fra Fremtiden.
disse kampvogne er virkeligt meget overlegne, i forhold til de andre enheder!
Fremtiden var også der, jeg fik mere styr på mine SB’er.
Fremtiden er en god TA, at bruge til at få styr på opbygning af angrebs% og forsvars% af ens angribende styrker,

jeg vil nok anbefale nye spillere at få fat på planer til Zeus, CdM, AD og Alca.
få disse til level 10 hurtigst muligt. Med disse 4, kan du komme langt i KE og KS. Derefter kan du fokusere på at få fat på planer til Ark, og arbejde på at få den op i level. Ind imellem er det en god idé, at sørge for at smide et level eller 2, på Zeus, CdM, AD og Alca, for at få mere Angrebs% og flere enheder at kæmpe med.

jeg spillede i lang tid i en klan, hvor vi stort set kun var mig, og en kammerat. Så der gik længe, inden vi begyndte at få råd fra nogen.
kom ved et tilfælde, i kontakt med en spiller, som gav mig tonsvis af rigtigt gode råd. Og kort efter blev vores lille klan nedlagt, og vi flyttede over til den anden klan. Og der har vi været lige siden.
Så som ny spiller, find en klan der gerne hjælper dig, forklare dig de små uskrevne regler, og fortæller dig hvilke SB du skal gå efter.
 

Kong Alaric

Nyt medlem
1. Jernalderen. De flotteste bygninger og nemmeste klan ekspedition. Du har også få naboer, som er i stand til at snipe dig, hvis du vil have din Ark op i lvl i Jernalderen
2. Få fat i arken så snart du kan. når den kommer op i lvl 80, vil du få flere medaljer til udvidelser og det det koster dig ikke FP i 90% tråde.
3. Lad være med at købe diamanter. Vind dem, når der er mulighed for det .-)
 
Top