sortering af tropper

DeletedUser1261

Guest
Syntes det kunne være rart hvis man fik de sårede tropper til at ligge bagerst i køen af tropper, så man ikke skal scrolle hele tiden mens man skal finde tropper til kvk, det tager for lang tid at lede mellem alle de sårede tropper.

Så kan vi få sorteret vores tropper efter helbred når vi vælger dem i troppe skærmen, således at kun dem med fuldt liv er synlige (hvis der er nogen), og de sårede kommer bagerst i køen.
 

DeletedUser1161

Guest
Synes det lyder som et ret godt forslag freja1025 kommer med :)
 

DeletedUser1517

Guest
Thumbs up!
Bedste forslag jeg har set siden jeg oprettede min profil herinde, ingen tvivl om det
 

DeletedUser431

Guest
fuldstænding enig.. er det helvede at scrolle igennem alle tropperne for at finde de helt friske.
 

DeletedUser1256

Guest
Fuldstædig enig har haft tænkt på at skrive det samme foreslag længe....godt gået :)
 

DeletedUser1313

Guest
Såret tropper skal da ikke bagerst, de skal helt op i skyen, så man kun ser raske og friske tropper. For det da idiotisk at man har 100 raske tropper i skyen og såret tropper der bliver vist.
 

DeletedUser40

Guest
Det er ikke alle som har hundredvis af enheder, husk på at en lidt skadet enhed er bedre end en næsten død, lad os i stedet få sorteret vores enheder i rækkefølge af hvor meget liv de hver især har tilbage :)

Støtte Herfra
 
Top