Spørgsmål om bygningsopgraderinger

Morten70

Medlem
Hejsa :)
Hvis man opgraderer sin eventbygning, der ikke er fra ens nuværende tidsalder, så bliver bygningen efter opgradering ens egen tidsalder.
Her er spørgsmålet, man kan ikke opgradere en bygning på max-level for at få den frem til ens nuværende tidsalder vel ?
og jeg mener ikke med opgraderings-sæt eller renoveringssæt, som jeg godt ved opgraderer bygnings tidsalder, jeg mener den specifikke niveauopgradering der hører til bygningen
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Morten.

Jeg har lidt svært ved at forstå dit spørgsmål, da jeg syntes du svare på det selv ;-)

Men om noget så prøver jeg her med et svar.

Som du selv skriver, er en bygning i sit højeste level, og den er fra en tidligere alder end den du er i nu. Så er eneste måde at få den bygning i en højere alder kun med renoveringssæt, eller opgraderingssæt.

Du kan ikke bruge et opgraderingssæt til den begivenheds bygning til et "forny" dens level eller alder.
 

Morten70

Medlem
Hej Morten.

Jeg har lidt svært ved at forstå dit spørgsmål, da jeg syntes du svare på det selv ;-)

Men om noget så prøver jeg her med et svar.

Som du selv skriver, er en bygning i sit højeste level, og den er fra en tidligere alder end den du er i nu. Så er eneste måde at få den bygning i en højere alder kun med renoveringssæt, eller opgraderingssæt.

Du kan ikke bruge et opgraderingssæt til den begivenheds bygning til et "forny" dens level eller alder.
Tak for svar og ja, jeg ville egentlig også bare have bekræftet, hvad jeg selv troede var tilfældet, og det kunne du så bekræfte :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ah okay.

Jamen "desværre" Sådan er det :)
Så det der er gevinsten er at bygningens "ressourcer" kommer til at være opgraderet til den tidsalder den kommer i.
 
Top