Spørgsmål om Klan søgning

DeletedUser415

Guest
Hejsa FoE'ere.

Jeg er en ny spiller, men er blevet helt bidt af det her, indtil videre har jeg på 3 dage passeret de magiske 1000 point. (Godt eller skidt ved jeg dog ikke) ;o)

Hvad skal jeg kigge efter når jeg søger en Klan ?
Har fundet Klan oversigten, men syntes at det endnu ikke er på sin plads at søge ind i Top5,
og mange af de øvrige klaner har enten sub-5 medlemmer, eller også er de lukkede for tilgang.

Så er der selvfølgelig det med rekruttering officerer, hvorfor er der så få klaner som reklamerer med hvem der står for rekrutering ?​

Nå men hvorom alt er, så ønsker jeg jer alle et fantastisk og sprudlende Nytår.

Agger_dk

Ps. Klanledere - Har i plads til en ung mand på 46 som lige er startet, så pifter i bare.. *:rolleyes:*
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej Agger. 1000 point på tre dage er godt gået :)
Du kan sagtens søge en top 5 klan hvis du har lyst, men om de vil have dig er en anden sag. Det du skal kigge efter kommer an på hvad der passer dig bedst. Mange klaner skriver hvad de forventer af dig inden du slutter dig til klanen og det kan give dig et lille indblik i hvilken slags klan det er. Generelt tror jeg at klanerne ikke er så godt organiserede endnu og det er derfor at det kan være lidt svært at gennemskue hvem man skal kontakte og hvad de forskellige klaner står for. Du skal være velkommen til at kontakte Bent Conradsen hvis du ønsker optagelse i min klan, Odin. Godt nytår til dig også.
 
Top