spørgsmål om vintertoget

Morten70

Medlem
Hejsa
Jeg er i oceanisk fremtid PT, når jeg på et et tidspunkt går i virtuel fremtid, og opgraderer vintertoget til VF, men ikke de ekstra godsvogne, får jeg så varer fra 2 tidsaldre fra toget ?
 

S B M

Medlem
Hej Er vintertog upåvirket af boost fra storslået bygninger eller andre boost eks. mønter, for mit tog giver ikke ekstra ud over en polering
 

Morten70

Medlem
et vintertog opgraderet til f. eks. kulekspressen giver 15 varer i sig selv, med 2 godsvogne a 5 varer hver, får man 25 varer fra sit vintertog, mit spørgsmål er, at hvis man opgraderer vintertoget (i tidsalder), men ikke godsvognene, får man så varer fra 2 forskellige aldre ?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej SBM city. Dit tog skulle gerne blive "påvirket" af de boost du nu har i din by. Samt også når den bliver poleret, giver det dobbelt.

Det går mit tog i hvert fald. Jeg har valgt kaneexpressen, og efter jeg har regnet sammen, så tæller den min polering med, og 29% møntboost som jeg har lige nu i hvert fald.

Håber det gav svar :)


Morten70 jeg vil vende tilbage med et svar på dig, for det var da et spændende spørgsmål :)
 

S B M

Medlem
Hej Tak for svaret. Jeg kan se på PC'en giver den boost 168.952 på niveu 6. men på telefon appen giver den kun 39.200 så du kan jo godt se det er en forskel
Derfor undre jeg mig så det må være en fejl.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ja det lyder mærkeligt. Om noget så vil jeg kigge i rådhuset, og under Boost oversigt. Der burde alle dine forskellige boost være listet, lige meget hvor du kigger.
Jeg har så kun 2 så jeg har ikke så meget at kontrollere med, men skal da gå videre med det. Om noget hvis du kan må du gerne tage billed af både din mobil oversigt, og din pc version :)
 

S B M

Medlem
Hej Skal jeg bare vedhæfte her på siden? På mobil under rådhus har jeg møntboost men det reagerer toget ikke på.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ja mest af alt bare for at se om hvordan rådhuset ser ud, men også i forhold til når du høster, om den så tæller "rigtigt" alligevel.

På mine egne enheder, mobilt og pc, så ser det ud til at det er ens, så det er mest for at se din opstilling.
 

S B M

Medlem
Skriver billeder er for stor, har ingen billed redigeringsprogram, prøver at se hvad der sker, det er nok en fejl i mobilapp.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
et vintertog opgraderet til f. eks. kulekspressen giver 15 varer i sig selv, med 2 godsvogne a 5 varer hver, får man 25 varer fra sit vintertog, mit spørgsmål er, at hvis man opgraderer vintertoget (i tidsalder), men ikke godsvognene, får man så varer fra 2 forskellige aldre ?

Så var der svar. Vi skal (desværre) opgradere hver enkelt togvogn, som sidder på toget. Så selvom toget bliver opgraderet til din nuværende alder, vil vognene altså ikke følge med.
 

Morten70

Medlem
Hej Hr Nyborg, tak for svar :)
Selv om det egentlig ikke var det direkte svar på det jeg spurgte om.
Jeg spurgte om, at hvis man ikke opgraderer godsvognene, giver toget så varer fra forskellige tidsaldre ?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
For dit tog, vil du få dobbelt udbetaling af mønter.
For dine vogne vil de give dobbelt glæde.

Så det kan godt betale sig at få dem poleret eller motiveret :)
 
Top