Spørgsmål vedr. påskeæg

DeletedUser542

Guest
Hej

Jeg har en bruger i 2 verdener og denne påskeægs event er rigtig sjov. Men undres over at jeg i den ene verden ikke har kunnet være heldig at finde nogle påskeæg der gav mig 50 æg til tælleren, og kun meget få der gav mig 20 æg til tælleren. Har nok ca. modtaget 150-200 æg under eventet fra andre deltagere. Ved godt at det skal være betydelig sværer at finde 50 æg end 1 æg, men synes det er mystisk at jeg slet ingen finder. Kan det være en bug/fejl?

/firststrike
 

DeletedUser416

Guest
Hej
Har også lige et spørgsmål der i den ene verden koster en snygel kun æg for at låse en mer op og i den anden verden koster det både æg og diamanter
kan det hver rigtig
/Kings
 

DeletedUser316

Guest
Jeg har nok også fået omkring 150 æg.. har ikke fået et eneste på 20 eller 50 og kun meget meget få 5.. virker meget mærkeligt
 

DeletedUser

Guest
Hej
Har også lige et spørgsmål der i den ene verden koster en snygel kun æg for at låse en mer op og i den anden verden koster det både æg og diamanter
kan det hver rigtig
/Kings
Har du lige mange æg i begge verdener..??
Jeg kunne forestille mig, at du i den ene verden ikke har æg nok, hvorfor der skal suppleres med diamanter...
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes bestemt også det er meget mærkeligt, at jeg ikke vinder de store præmier i lotto hver gang. ;)

Der er intet i dette spil, der tvinger dig til at bruge diamanter. Det er som Banditten siger, hvis du ikke har nok æg, bliver det foreslået at supplere resten med diamanter. Det er ikke en fejl, men en tilbydende funktion. Læg mærke til at antallet af diamanter bliver mindre, jo flere æg du får samlet.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Must.. resist... offtopic... WARGH!

Anyways - Jeg vinder heller aldrig i lotto... Vil support ikke lige kigge om det er en bug? Måske I kan høre Dansk tipstjeneste ad? Det er trods alt dem der sidder på numrene. xD
 

DeletedUser

Guest
Der er også kæmpe forskel i vores klan på hvad folk får I deres æg..

Bare imellem os 2 herhjemme er der et kæmpe spring, jeg har fået rimelig mange 50+20 hvor imod No-Von kun har modtaget 1 enkelt 50 og ca 4-5 20ére..

Lige nu har jeg incl dem jeg har brugt over 400 æg mere end ham..
Og ved nogen fra klanen har fået endnu mindre end ham.. Hvor er den røde tråd ??
På den engelske server (beta-verden) har denne påske event kørt i over 1 mdr nu.. Vi har haft den i 13 dage.. Vi kan knap nok nå, at uddele alle påske æggene.. Tja, endnu en måde at tjene penge på...

Og Storm.. Ikke for at genere dig, for ved I gør et kæmpe stykke arbejde, men du svarer ikke folk på deres spørgsmål, du "svømmer" uden om...
Og Lotto ?? Hvor kom den fra ?? Hvis du spiller lotto har du muligheden for at vinde noget tilbage, her får du kun pixels, som du ikke ved om du har evigt ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes bestemt også det er meget mærkeligt, at jeg ikke vinder de store præmier i lotto hver gang. ;)

Der er intet i dette spil, der tvinger dig til at bruge diamanter. Det er som Banditten siger, hvis du ikke har nok æg, bliver det foreslået at supplere resten med diamanter. Det er ikke en fejl, men en tilbydende funktion. Læg mærke til at antallet af diamanter bliver mindre, jo flere æg du får samlet.

Jeg syns den bemærkning om lotto er rimelig arrogant, og at du taler ned til folk, samtidigt klæber du dig til det svar, som Banditten giver, jeg har sammenlagt inc de æg man vinder-for at afslutte "opgaverne" fået 1012 æg, min kæreste har fået lige omkring 1500... vi har samme adfærdsmønster,vdr brugt tid ved skærmen... kan i ikke fortælle lidt om de algoritmer der styrer fordelingen af goderne eller er det TOP SECRET????
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kender ikke den nøjagtige fordeling, men det er som at slå med en 100 sidet terning, hvor de første 5 er 50 de næste 10 er 20 de næste 25 er 5 og de sidste 60 er 1. Nogle er bare eller desværre mere heldige end andre med en sådan terning.
 

DeletedUser

Guest
Ja det virker rimeligt tilfældigt.... og virker lidt uretfærdig... I klan Tusinfryd kan vi nemlig godt li at lave statistikker og de belyser jo med al tydelighed en kæmpe forskel.... hvilket så viser at ihærdighed ikke belønnes i spillet... nogelunde ligeså åndsvagt, som den måde byggeplaner tildeles på, Et er at man kan få den samme flere gange, men at du fortsat modtager til bygninger du allerede har bygget... er rimeligt meget på "mongolstadie"
ha en dejlig dag !!!
 

DeletedUser

Guest
Jeg tager ikke min bemærkning tilbage, da den er ment som en almen rolig joke, og hvis man ikke opfatter det sådan fordi man stresser over sit held i æg, så er det da beklageligt og lidt ærgeligt. Alle og enhver ved at tingene kan være tilfældige, og vi får på ingen måde nogen oplysninger om algoritmer i spillet, og det er ikke noget i har brug for at vide, for at spille spillet. I kan alligevel ikke ændre det, og det er hvad min bemærkning prøver at pointere. Det er 100% tilfældigt hvad i finder.

Jeg hverken "klæber" eller "svømmer", men svarer på et andet spørgsmål, som allerede er korrekt besvaret af en anden, så om noget burde i være efter mig for at gøre lige præcis det.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg syns den bemærkning om lotto er rimelig arrogant, og at du taler ned til folk, samtidigt klæber du dig til det svar, som Banditten giver, jeg har sammenlagt inc de æg man vinder-for at afslutte "opgaverne" fået 1012 æg, min kæreste har fået lige omkring 1500... vi har samme adfærdsmønster,vdr brugt tid ved skærmen... kan i ikke fortælle lidt om de algoritmer der styrer fordelingen af goderne eller er det TOP SECRET????
Kære No-Von og andre..!!
Hold nu op med jeres klynkeri om, hvor uretfærdigt det er, hver gang I ikke får den største del af lagkagen :rolleyes:
Jeg spiller i 2 verdener, og har løst alle opgaver indtil den opgave, hvor man skal bytte æg for hver belønning én gang, og i skrivende stund har jeg samlet hhv. 732 og 753 æg - hvilket jo i sagens natur er langt fra den samlede mængde der skal til på 1.240 æg for at bytte én af hver. Derefter jeg kan se, at belønningen i den opgave er yderligere 250 æg til at handle/bytte endnu mere for...
Jeg når da aldrig at få løst den opgave, inden tiden er løbet ud - og hvad så :hmm:
Nyd dog spillet, i stedet for altid at ha' så travlt med, hvad andre får eller ikke får ;)
Mvh.
Banditten
 

DeletedUser

Guest
prøv lige bemærke at jeg er kunde, og har fået et svar nu... og den beskrevne 100% tilfældighed er en stor indkomstdel hvad angår byggeplaner.... hustlere!!
 

DeletedUser

Guest
spillet kan sagtens spilles uden diamanter.
det handler trods alt ikke om liv og død, men om du får en eller anden virtuel bygning eller sådan noget.
 

DeletedUser

Guest
Det er sjovt så mange hyggespillere der er, som tilsyneladende ikke er klar over at et spil grundlæggende er en konkurrence. Formålet med spillet - ethvert spil, næsten da - er at vinde, eller i hvert fald ligge nummer 1. I FoE er der ingen "victory conditions" - ingen mål man skal nå for at vinde, og dermed ingen vinder af spillet som sådan. Men der er adskillige ranglister, og det ultimative mål er naturligvis at blive nummer 1 på disse lister. Naturligvis kan man spille for sjov, for at hygge sig, for det sociale samvær, men det er da mindst lige så naturligt at nogle tager konkurrence-elementet alvorligt. Og for disse spillere er det frustrerende hvis tilfældigheder spiller for stor en rolle. Det er et forhold som en god spil-designer må tage højde for.
 
Top