*SPOILER* Guide til St. Patricks dags begivenheden (8.4K Shamrocks på ca. 24 timer)

Eric Slapton

Nyt medlem
Hejsa :) Jeg kan se at der er en masse der syns denne begivenhed er for svær, så jeg tænkte, at jeg lige ville lave den her hjælpeguide.

Du skal stadig selv lige tænke over rækkefølgen du laver opgaverne/opgraderingerne i, men derudover er resten "lige ud ad landevejen" :

Du skal lave 5 af de 56 quests for at have guld nok til at opgradere de nødvendige fabrik-managers (Opgrader kun de billigste og absolut nødvendige for at få de 25 quest klaret for at få "by-præmien" inden du går til næste by).

Jo tidligere på dagen du starter, jo længere kan du jo nå inden sengetid og det er selvfølgelig en fordel at nå så langt som muligt med opgraderingerne inden da ;)

Fabriksmanagerne skal være:
Festivalmanager lv.4 (100%). Skibsmanager lv.3 (30%), fyrværkerimanager lv.2 (25%) Hattemager lv.1 (10%) Blomster lv.2 (40%), Kagefabrik lv.2 (35%), Drikkefabrik lv.2 (30%)

Start med at få skibet og festival bygningen til level ca.50-60
Næste step: Opgrader skib og festivalbygning til lv 250.& fyrværkerifabrikken til level 25. :)
Sidste step: Når du har shamrocks nok, opgrader skib & festivalbygning til lv300 og fyrværkerifabrik til lv.50.

Når det er klaret, gufler man ca. 2Q shamrocks hjem i timen og er klar til næste by efter ca. 4 timer. Jeg vedhæfter et screenshot af min by efter den er færdigopgraderet og har arbejdet mellem 1 1/2 -2 timer.Forge of Empires.jpg
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Eric.

Super godt indlæg, det skal nok glæde mange. Og god pointe med at "kun" behøve at lave de 25 opgaver.
Dog bare lige for klarheds skyld, så vil man tage antallet af klarede opgaver med sig til næste by, så man mister ikke dem man laver efter de 25 :cool:
 

Eric Slapton

Nyt medlem
Hej Eric.

Super godt indlæg, det skal nok glæde mange. Og god pointe med at "kun" behøve at lave de 25 opgaver.
Dog bare lige for klarheds skyld, så vil man tage antallet af klarede opgaver med sig til næste by, så man mister ikke dem man laver efter de 25 :cool:

Hej Hr. Nyborg :)

Mange tak. Det er en sjov begivenhed selv om den er lidt svær indtil man kaster sig ud i det haha. Kan især godt lide, at man er nødt til at omstille sig og "tænke stort" - Hvor tit smider man lige en håndfuld milliarder i diverse opgraderinger ellers? ;) Det tog en smule over 24t fordi jeg ikke regnede helt korrekt med skibs-hastigheden, men er i mål om lidt::D 2 Forge of Empires.jpg
 
Top