"støt-alt-knap"

DeletedUser2357

Guest
kunne vi ikke få muligheden for at støtte alle i klanen med 1 enkelt tryk? og bagefter støtte alle venner med 1 tryk.. det kunne evt koste 1 diamant ( så går ideen nok bedre igennem ) dem der har 5 byer , med 5 klaner og 5 gange venner de går "kolde" i spillet.... der kommer flere og flere ting i spillet der alt sammen kræver tid også kunne det være en dejlig måde at slippe for det på....

kunne man derudover ikke lave alle 24 timers om til 23 timers. så skulle man ikke ligefrem sætte sin alarm men kunne høste lidt mere frit, de fleste spillere har nok et farvorit tidspunkt på dagen de høster, og med 23 timers kunne man rykke det lidt tilbage og derved holde det indenfor ca samme tidspunkt hele dagen hvis det skulle smutte en dag...belønningen ville så være for de hårde spillere at de jo kunne høste netop hver 23 time og på en eller anden måde føle de fik mere end os andre :D

MvhTobber...
 

DeletedUser2122

Guest
kunne vi ikke få muligheden for at støtte alle i klanen med 1 enkelt tryk? og bagefter støtte alle venner med 1 tryk.. det kunne evt koste 1 diamant ( så går ideen nok bedre igennem ) dem der har 5 byer , med 5 klaner og 5 gange venner de går "kolde" i spillet.... der kommer flere og flere ting i spillet der alt sammen kræver tid også kunne det være en dejlig måde at slippe for det på....

kunne man derudover ikke lave alle 24 timers om til 23 timers. så skulle man ikke ligefrem sætte sin alarm men kunne høste lidt mere frit, de fleste spillere har nok et farvorit tidspunkt på dagen de høster, og med 23 timers kunne man rykke det lidt tilbage og derved holde det indenfor ca samme tidspunkt hele dagen hvis det skulle smutte en dag...belønningen ville så være for de hårde spillere at de jo kunne høste netop hver 23 time og på en eller anden måde føle de fik mere end os andre :D

MvhTobber...

Hej Chief tobber.

Begge forslag er ved spiludviklerne.
Jeg har ikke de store forventninger til at de implementeres.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2357

Guest
næeh det har jeg nu heller ikke... et hurtigt skimt gennem trådene giver netop det billede at mange gode ideer ikke bliver til mere end netop gode ideer... ærgerligt
 

miSc

Nyt medlem
Så er der håb forude ;)

Er du på BETA serveren, må du meget gerne gå ind i forummet på Beta. Vi har i øjeblikket en afstemning, samt debat kørende angående støtte funktionen. Forslaget går ud på at vi får 1 eller 2 støtte knapper i stedet, så man kun skal trykke EN knap for at støtte ALLE naboer på en gang. Der er stor opbakning til dette, men vi vil gerne have flere med. Så om du er enig eller uenig, giv din mening til kende. (hvis du vil have indflydelse).
https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php
Under Discussion / Feedback / Spoilers. "ONE button Aiding"

Sig det gerne videre :)

Jeg har i øvrigt været i dialog med et par udviklere i FOE, som "uofficielt" støtter ideen.
 

DeletedUser2357

Guest
Jeg er ikke på beta :) jeg ville rigtig gerne stemme for den idé især fordi der bare er kommet rigtig mange nye ting i spillet og det derfor er noget folk ikke orker og derfor splitter klanerne fordi mange ikke orker at køre hele møllen igennem på 3-4 byer . Jeg håber virkelig at det kommer igennem da det er en forældet del af spillet :)
 

miSc

Nyt medlem
Jeg har delt et link til forummet, du kan bare oprette en konto og give din mening til kende :)
 

DeletedUser2357

Guest
Jeg kan ikke få lov at komme ind , den siger mit spiller navn er forkert.. hmm.. Jeg spiller jo heller ikke på beta, derfor måske?
 

miSc

Nyt medlem
Opdatering!

Forslaget er nu videresendt til design holdet.
Der er stadig god opbakning, så lad os krydse fingre og tæer. ;)
 

DeletedUser2982

Guest
Opdatering!

Forslaget er nu videresendt til design holdet.
Der er stadig god opbakning, så lad os krydse fingre og tæer. ;)

. De burde få det implementeret!! tænk på alle de servere man spiller på...
 
Senest redigeret af en moderator:
Top