Støtte (knap).

DeletedUser2065

Guest
Så når man bruger støt knappen og der ikke er nogen muligheder, skriver den at man kan prøve igen senere. Det ville jo så være rart at knappen også kom tilbage så man rent faktisk har 1 mulighed for at finde spilleren igen. Det er jo ikke helt få stykker man har mulighed for at støtte hver dag.
 

DeletedUser623

Guest
Er godt træt af 24 timers nedtælling på støtknap, det forskyder en støttemulighed dagligt, da det er umuligt at ramme på sekundet hver gang. Kunne man ikke lave den om til nedtæling til næste døgn, så det rent faktisk var muligt at støtte en gang i døgnet.
 

DeletedUser2065

Guest
Ikke at jeg har noget imod systemet som det er nu. Dog er jeg enig i at det er svært at ramme det samme tidspunkt hver dag. Man kan også korte den af til at være 23 timer, så man har lidt mere frirum til at nå det. Jeg vil tro at at er bedre at bruge nulstilling ved midnat end 23 timers nedtælling.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det giver store udfordringer især i forhold til polering hvis systemet ændres. Så ville alle polerede bygninger jo miste bonus ved midnat hver dag
 

DeletedUser1031

Guest
Det ændrer ikke på at ideen med 23 timer faktisk ikke er helt dum! :D
 

DeletedUser2065

Guest
Det er jo ikke at man skal fjerne den bonus som allerede eksisterer. Spilleren skal blot have lov til at støtte 1 gang imellem 00:00 og 23:59. Hvad angår polering og motivering skal de bare køre på hvilken tidsindstilling de allerede bruger. Det er jo ikke fordi poleringen holder 24 timer alligevel, 12 timer tror jeg det er.
 
Top