Støttefunktionen

DeletedUser1667

Guest
Jeg har længe haft det problem, at hvis jeg efter et angreb i min naborække, vil trykke på "Støt" knappen på næste nabo, bladres der automatisk tilbage til de første 5 naboer i min naborække. Ret irriterende, men til at leve med.

De sidste par dage er det nu smittet til min vennerække. Så HVER gang jeg trykker "Støt" hos en ven, bladrer den tilbage til mine første 5 venner i rækken. Det gør det praktisk talt umuligt at opretholde den støtteaftale man har, når man er oppe på 132 venner.

Jeg har faktisk regnet på det. Hvor jeg før skulle klikke 157 gange (132+132/5) for at komme igennem vennerne, skal jeg nu op over 1000 klik. (132 på støt-knappen og minimum 900-1000 for igen og igen at finde tilbage til stedet jeg var nået til)
 

DeletedUser431

Guest
en irriterende fejl der er.
når man plyndre sine naboer, "forsvinder" de andre også, og så må man lige gå ind på klan fanen og tilbage igen, eller gå helt ned i den ene ende.

ang støtten, så bruger jeg selv Begivenhedshistorikken. Det kan meget nemmere betale sig, hvis man er ligeglad med om man besøger naboerne også. Så ser man også hurtigt hvem som også støtter dig og hvem som kan fjernes fra listen af venner.
 

DeletedUser1667

Guest
Den blev så ikke løst i denne version. I må godt lige hive ordentligt fat i udviklerne. Støttevennedelen er en ret væsenlig del af spillet. Og i særdeleshed i mit spil.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Omtalte problem med fremhop, har jeg kun oplevet ved støtte på vennelisten og indimellem efter angreb/plyndring blandt naboer. Løsningen som har virket for mig har været at lade scrollningen blive helt færdig inden man trykker Støt på den første af de næste 5 som kommer til syne.
Det skulle nu være løst med version 1.54. Sådan oplever jeg det ihvertfald på Beta, hvor nævnte opdatering kom torsdag. Løsningen er, at man ikke kan trykke Støt inden scrollningen er færdig. Problemet er blot, at funktionen gælder alle 3 lister, selvom problemet kun var at finde på vennelisten. Dermed tager det mig nu længere tid at "Fuld-støtte" - altså Støt på alle 3 lister: Venne-, klan- og nabo-listen, end det gjorde inden opdateringen. Det er jeg ikke videre imponeret af.
 

DeletedUser1667

Guest
Nu er problemet så også rykket til støttefunktionen i naborækken.

Det er godt nok lang tid innogames er villige til at lade en helt essintiel funktion i spillet være de fakto ude af drift.
 

DeletedUser1656

Guest
Det er da lige så generende at det tager en krig for Støt knappen at fade fra grå til normal. Det fordobler jo tiden for en runde.
Problemet med at linjen scroller tilbage til min egen position, oplever jeg helt tilfældige steder hos nabo/klan/venner og forskellige steder afhængigt af hvilken server jeg spiller på.
:confused: :confused: :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det skete også ved mig. Jeg havde ikke angrebet nogen men da jeg skulle støtte bladrede den tilbage til min egen position.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er rapporteret at der stadig er problemer med funktionaliteten og der arbejdes på sagen
 
Top