Stadig mangel af guld / forsyninger

DeletedUser1032

Guest
ANG. MANGEL MODTAGELSE AF GULD OG FORSYNINGER
Har ikke kunne finde dine svar så jeg prøver her.
Jeg modtager stadig ikke, alle gange det jeg skal havde.
:( :( :(
Så skete det igen modtog kun halvdelen af mine forsyninger.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Hvis du logger ind i support igen og åbner dine oprettede tickets (supportanmodninger). Så kan du se vores svar.
 
Er du sikker på, at du ikke er blevet plyndret af naboer?, umiddelbart kan du godt se ud til at hente forsyninger og guld, men hvis du er blevet plyndret af naboer er det ikke altid vist når du indsamler forsyninger, men der kommer et lille lyn over bygningerne umiddelbart bagefter, som du skal slette for at bygningen producerer igen.
 

DeletedUser1032

Guest
Nej Vakini det er sket flere gange når jeg har hentet forsyninger/guld så er de ikke gået ind på kontoen, der plejer at stå med grønt hvor mange man har samlet, hvis man kører med musseknappen nede, hen over flere i træk.
 

DeletedUser

Guest
Flaggo, du skal højreklikke i spillet og vælge support. Derefter får du en liste med de supportanmodninger(tickets) du allerede har oprettet, og hvor du allerede har fået svar. Gør venligst dette i stedet for at oprette flere, for det bliver bare uoverskueligt og rodet.
 

DeletedUser1032

Guest
Ja og du skrev at jeg skulle vende tilbage hvis jeg mente det ikke var klaret, men glem det.
Har NU fanget det med højreklikket
 
Top