Stjerner uden farve over møntproduktion

DeletedUser1112

Guest
Som overskriften siger, så har stjernerne over motiverede møntproduktioner mistet farven. Er dette en fejl eller et nyt feature? :) (eller er det kun hos mig?)

blegestjerner.jpg
 

DeletedUser12

Guest
Det er en ny feature så du kan se hvad der er poleret/motiveret inden bygningen er færdig med at producere.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan godt forstå, at du spørger Snatch, for man kunne da også før se, at en bygning var motiveret. Der var stjernen bare guldfarvet, som den fortsat er ved en poleret kulturbygning. Jeg undrede mig også over hvorfor det var ændret, for det var tydeligere før. Nu er det den samme stjerne man ser, som den man ser, når man er inde for at MO/PO. Det slog mig ikke lige som en ny feature, men mere som en grafisk ændring - da featuren med at se, at ens bygning var motiveret, mens den producerede, var der i forvejen. Eller husker jeg forkert?
 

DeletedUser1112

Guest
Jeg kan godt forstå, at du spørger Snatch, for man kunne da også før se, at en bygning var motiveret. Der var stjernen bare guldfarvet, som den fortsat er ved en poleret kulturbygning. Jeg undrede mig også over hvorfor det var ændret, for det var tydeligere før. Nu er det den samme stjerne man ser, som den man ser, når man er inde for at MO/PO. Det slog mig ikke lige som en ny feature, men mere som en grafisk ændring - da featuren med at se, at ens bygning var motiveret, mens den producerede, var der i forvejen. Eller husker jeg forkert?

Det var præcist det, jeg tænkte - at man kunne se det i forvejen, bare med guldstjerner. Så jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor de pludselig skal være "farveløse".

Stjernerne over kulturelle bygninger og forsyningsproduktion er stadig guldfarvede.
 
Top