Storslåede Bygninger Encyklopædi

DeletedUser1034

Guest
Hvor er Storslåede Bygninger Encyklopædi blevet af?
 

DeletedUser2065

Guest
Hvis man ved hvilket firma der laver det, så kunne man godt finde Irmavarer i Brugsen. Tror jeg kan finde noget opvask som er ens, selvom det bærer forskelligt navn. Nå, det er vist under det som hedder forretningshemmelighed.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
De er begge under revision og derfor er de direkte links til dem deaktiveret indtil gennemgangen af dem er færdige
 

DeletedUser2065

Guest
Faktisk så står der slet ikke noget omkring dem i menuen på deres egen wiki. Den eneste brugbare menu indtil videre hedder 'kom godt fra start' og indeholder lige nu kun en forklaring omkring menuer i spillet.
Man skal grave lidt for at finde noget derinde. Så under bygninger kan man efter forklaringen på resten af tingene finde 1 link til storslåede bygninger. Som igen står 1 masse omkring før man får 1 oversigt over de tilgængelige SBer i spillet.
Hurra.
Der bør være 1 foldud når man klikker på bygninger så man netop kan vælge SBerne.
Gad vide hvor man så finder de specielle bygninger fra begivenheder?
 

DeletedUser2065

Guest
Det hjælper jo ikke meget at linket ligger her når det er på WIKI forsiden at jeg leder efter det.
Dog vil jeg sige at det er dejligt at se tidsaldrene er farvekodet.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Den ligger under bygninger -> storslåede bygninger

Så det kræver kun et klik ekstra fra hovedmenuen :)
 

DeletedUser2065

Guest
Kan godt se at der ligger på de forskellige. Når man kommer langt nok ned af siden.
 
Top