Storslåede Bygninger Guide Diskussion

DeletedUser

Guest
Denne tråd hører til guiden Storslåede Bygninger Guide.

Jeg vil allerførst gerne beklage min søndagslogik, da jeg kom til at slette alle de indlæg der var i den oprindelige tråd. Jeg håber dog at i kan leve uden de indlæg, og istedet kommer på nogle nye. :rolleyes:
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har stadig ikke helt fanget, hvordan man kan hjælpe andres storslåede bygninger. Jeg kan godt finde spillere, der er ved at bygge dem, og der er også et svævende ikon, der indikerer, at man kan gøre noget. Men der sker ikke noget, hvis jeg trykker på det.

Er der nogle begrænsninger for, hvem man kan hjælpe? F.eks. hvis de er langt foran en i tidsalder? Eller er der noget, jeg har misset?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis du har fundet en tilfældig spiller fra den globale rangliste, kan du ikke hjælpe vedkommende - du kan kun hjælpe dine naboer samt venner ;)
Når du har klikket på den pågældende bygning, vil der åbne et vindue, hvori der vil være en knap, hvor du kan bruge Forgepoint. Du kan ligeledes se, hvor mange Forgepoint andre spillere har bidraget med, og ved at holde musen over medaljen på ranglisten, kan du se, hvilken belønning der gives for den givne placering for den pågældende bygnings niveau. Belønninger stiger i takt med, at bygningen stiger i niveau.
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Cool, tak for svarene!

Et opfølgende spørgsmål: Hvem indgår i ens nabolag? Så vidt jeg kan opsnuse, så er det en blanding af, hvor man ligger rent pointmæssigt og en smule randomisering?

Da jeg kun lige er krøbet ind i jernalderen, er der vel ikke den store chance for at finde en, der er ved at bygge en storslået bygning?

Er der andre sjove ting, man kan bruge sine forge point på, når nu man mangler ressourcer for at kunne komme videre med teknologi?
 

DeletedUser12

Guest
Man bliver inddelt efter opstart først og fremmest. Derefter hvis for mange i dit nabolag stopper kan du blive slået sammen med et andet og derved få nye naboer.

Nej forgepoint kan kun blive brugt til storslåede bygninger og forskning.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det gør jeg, når de gør det på det engelske forum. Alcatraz er jo heller ikke kommet endnu.
 

DeletedUser882

Guest
Hej Storm

jeg fik dobbelt bp flere gange til forskellige SB'er....ved du hvordan jeg kan bytter bp'er?

Hilsen
_______amaya_______
 

DeletedUser12

Guest
Du kan bytte dem via lageret ved at klikke på den enkelte SB. Inde i SB'en skal du enten vælge en du har mindst 3 kopier af eller 2 du har mindst 2 kopier af (du kan ikke bytte den sidste væk). Så giver den dig en tilfældig ny (ikke en af dem du byttede væk, men en af de 8 (7) andre).
 

DeletedUser2065

Guest
Såå... Det link virker ikke mere.
Samtidig får jeg sådan noget her:
Tråden hittades inte.
 

DeletedUser1775

Guest
Tråden med Storslåede Bygninger er pt under rekonstruktion, den kommer tilbage så hurtigt som muligt.
 

DeletedUser2065

Guest
Det er bare sjovt at den returnerer 1 fejl på svensk. Samtidig kunne man ændre linket til den forældede tråd vi har i guides, af Skolehaven. Bare for at den henviser til noget som kunne være lidt relevant mens vi venter.
 

DeletedUser355

Guest
Og ellers kan man jo altid kigge i den altid opdaterede wiki, ja det er på engelsk men mon ikke det går? (kan du ikke finde wiki, så prøv google!)
 
Top