Storslået Bygning Konkurrence

DeletedUser

Guest
tXbrU4n.png

Kære Konger og Dronninger.

I går lancerede vi Industritiden og imens i har haft travlt med at arbejde jeres vej dertil eller igennem det, arbejder Forge of Empires teamet allerede hårdt på at forberede den næste tidsalder... og det er en, vi gerne vil have jer involveret i også!

Den næste tidsalder er allerede godt undervejs, men et centralt element mangler stadig... og det er her du kommer ind. Vi giver dig chancen for at sætte dit præg på Forge of Empires, ved at hjælpe os med at vælge en Storslået Bygning for den Progressive Æra!

Vi vil have dig til at foreslå en Storslået Bygning til den nye Progressive Æra. De bedste forslag vil vinde præmier af Diamanter og byggeplaner. Og det er ikke alt. Indgivelserne indsendes også til en verdensomspændende konkurrence, hvor vores spil design team vil vælge to konstruktioner, der skal indgå i den Progressive Æra som Storslåede Bygninger. De første, der foreslår de vindende bygninger, vil vinde prestigen af at se deres navne føjet til Forge of Empires, i bygningernes beskrivelse.

Hvordan man tager del i det

Det er virkelig nemt at tage del i vores konkurrence. Først skal du have en forum konto (klik her for at registrere dig). Så snart du har registreret dig kan du oprette indlæg på vores forum og deltage i konkurrencen.

For at deltage i konkurrencen, vil vi have dig til at tænke på en bygning eller konstruktion fra den Progressive Æra, som ville udgøre en fantastisk Storslået Bygning for spillet.

Når du er sikker på din indgivelse, bedes du skrive et indlæg med navnet på din foreslåede bygning i konkurrencens tråd på nedenstående link, efter at have kontrolleret, at ingen andre allerede har foreslået den bygning. Du kan indsende forslag til SB effekter, beskrivelsestekst eller størrelse, men det vil ikke øge dine chancer for at vinde. Indgivelsen af et navn har kun de samme chancer for at blive valgt.


Konkurrenceregler

  • Konstruktionerne skal være ægte (ingen fantasi/fiktion), og skal være blevet bygget mellem 1880 og 1930.
  • Kun én indsendelse/forslag pr. person.
  • Ingen kopier. (Vær venlig ikke at gentage tidligere forslag). Kun den første indsendelse for en foreslået konstruktion vil være gyldig.
  • Indlæg må ikke redigeres efterfølgende.

Præmier

Hovedpræmie
(den første person fra alle spil versioner/lande til at foreslå en af de valgte Storslåede Bygninger)
Vinderens navn i Forge of Empires, i den Storslået Bygnings beskrivelse.

DK vinder
Hvis en person foreslog en af de vindende bygninger i DK konkurrencen, vil den spiller vinde:

Et fuld sæt af byggeplaner til en Storslået Bygning af eget valg (kan være en af de nye SB'er, men dette vil først være engang i fremtiden!)
3000 Diamanter
20 af alle varer fra spillerens nuværende tidsalder

Efterfølgende vindere (10)
10 efterfølgende vindere i DK konkurrencen vil modtage:

1000 Diamanter
2 byggeplaner af eget valg.


Konkurencen er åben nu, og vil lukke i slutningen af mandag, d. 25. Marts.
Held og lykke allesammen, og vi håber at i vil have det sjovt med at deltage!


Alt det bedste
Forge of Empires teamet
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Husk det nu:

  • Kun ét forslag pr. person
  • Ikke allerede foreslåede bygninger
 

DeletedUser

Guest
Hvad menes der med "Efterfølgende vindere"?

Når nu der kun må være ét forslag pr. indlæg/bruger og man ikke må gentage tidligere forslag?
 

DeletedUser

Guest
Hvad menes der med "Efterfølgende vindere"?

Når nu der kun må være ét forslag pr. indlæg/bruger og man ikke må gentage tidligere forslag?

Det danske FoE team vil vælge 10 af de bedste forslag efter deres mening på vores marked.
 

DeletedUser246

Guest
Jeg er kommet til at smide to indlæg i forslagstråden fordi jeg ikke havde nærlæst konkurrencebeskrivelsen, min fejl. Jeg vil gerne trække mit første forslag (Mt. Rushmore) tilbage, så jeg kun deltager med Krystalpaladset fra verdensudstillingen i London.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er kommet til at smide to indlæg i forslagstråden fordi jeg ikke havde nærlæst konkurrencebeskrivelsen, min fejl. Jeg vil gerne trække mit første forslag (Mt. Rushmore) tilbage, så jeg kun deltager med Krystalpaladset fra verdensudstillingen i London.
Krystalpaladset, verdensudstillingen i London 1851.
Kære Khorgan, så har du stadig ikke læst konkurrenceregler grundigt nok..!! :s
Konstruktionerne skal være ægte (ingen fantasi/fiktion), og skal være blevet bygget mellem 1880 og 1930.
1851 er desværre ikke indenfor den angivne periode :eek:
 

DeletedUser246

Guest
Det er sku flot at jeg erfter anden gennemlæsning overså den del, tak for at blive gjort opmærksom på dette. Begge mine indlæg er vist lige til at slette da Mt. Rushmore først stod færdigt i 1941 ;)
 

DeletedUser

Guest
Hej Storm ;)
Inspireret af denne konkurrence omhandlende Storslåede Bygninger, tænkte jeg, at vi brugere måske også kunne komme med forslag til de "Kulturelle bygninger" og/eller Dekorationer..?
Man kan pt. opføre en Storslået Bygning i form af f.eks. Achen Domkirke el Frauenkirche, og som Kulturel bygning kan vi bygge en alm. kirke - på samme måde, kan der sikkert findes andre gode eksempler blandt os brugere...
Det skal ikke at være en konkurrence, men evt. en tråd her på forum'et, hvor vi kan bidrage med forslag - med den garanti, at vores forslag kan komme i betragtning, og vi dermed kan være endnu mere med til at bidrage med ideer til spillets udvikling... :)
Man kunne måske tænke sig, at FoE-teamet fandt 5 forslag blandt de indsendte, som kom til en endelig afstemning, hvor der skulle vælges en eller flere Kulturelle bygninger, som det danske Forum ville nominere og anbefale til udviklerene..? På lignende måde tænker jeg, at man kunne foreslå Dekorationer...
Jeg kunne i sagens natur blot starte en tråd med dette formål, men jeg vil godt lade det gå gennem dig, således at det kan få en eller anden form for officiel og godkendt start (såfremt, at forslaget falder i god jord?).
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spurgt lidt rundt om dit forslag, men der syntes ikke til at være opbakning omkring den slags forslag til nye dekorationer/kulturelle bygninger. Der ville blive for meget at tage i betragtning, når det spænder over flere markeder, og spildesignerne har allerede fastlagt de fleste nye ting i fremtiden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spurgt lidt rundt om dit forslag, men der syntes ikke til at være opbakning omkring den slags forslag til nye dekorationer/kulturelle bygninger. Der ville blive for meget at tage i betragtning, når det spænder over flere markeder, og spildesignerne har allerede fastlagt de fleste nye ting i fremtiden.
Fint nok - så er den parkeret ;)
Tak fordi du tog dig tid til at sende mit forslag videre :)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tråden til forslag er hermed lukket, og jeg sender nu de gyldige forslag ind til den internationale konkurrence.

Så snart vinderne er blevet udvalgt af InnoGames, vil vi i det danske team gennemgå og udpege de 10 forslag, som vi i teamet synes er bedst, og til sidst vil alle vindere blive annonceret her.

Jeg kan desværre ikke give en dato eller et nærmere tidspunkt på, hvornår den internationale konkurrence er overstået, da spiludviklerne skal kigge de mange, mange forslag fra alle markeder igennem og det kan sagtens tage lidt tid.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Du bestemmer!​


Hilsener Konger og Dronninger.

Vi har modtaget tusindvis af forslag til en Storslået Bygning, og vi er glade for at du er så interesseret i, at hjælpe os med at forme fremtidens Forge of Empires. Faktisk er vi så overvældet af reaktionen, at vi tilføjer nogle ekstra præmier, og vender den endelige beslutning om, hvilke bygninger der skal gå ind i spillet, over til dig.

Forge of Empires teamet i hovedhuset har udarbejdet en liste over deres 6 favorit forslag, og de ​​har brug for din hjælp til at beslutte den samlede vinder.

Vi afholder afstemningen på Facebook, fordi det er så nemt at være med derinde. Du skal bare gå til vores album med forslag her og "Synes godt om" det forslag du bedst kan lide! De 2 forslag som får flest "Synes godt om" til onsdag d. 10. april vil vinde og blive de Storslåede Bygninger for den Progressive Æra.

Som tidligere meddelt vil hovedpræmien gå til den første person, der foreslog de ​​vindende bygninger, men udover det, vil vi også gerne give de udvalgte forslag en lille ting. Så de spillere, der foreslog de ​​udvalgte forslag først, vil modtage 1500 Diamanter, plus 3 byggeplaner efter eget valg*.

Udvalgte forslag
Royal Holloway College, London
Chateau Frontenac, Quebec
Amazon Theatre, Manaus
Alcatraz Prison Island, San Francisco
Palmenhaus, Schönbrunn
Altare della Patria, Rome


Klik her for at stemme på din favorit​


Vi vil gerne takke alle, der deltog i konkurrencen, og vi håber du deltager i afstemningen!

Med venlig hilsen
Forge of Empire teamet

*Vinderne af hovedpræmien vil ikke modtage yderligere præmier for at være i listen over udvalgte forslag. Præmievinderne vil blive kontaktet efter hovedvinderen og de efterfølgende 10 vindere er annonceret.
 

DeletedUser

Guest
Hvornår kan der regnes med en afklaring på de 10 bedste danske forslag?

Efter hovedvinderen er annonceret. Jeg kan ikke sige hvornår det bliver endnu.

*Vinderne af hovedpræmien vil ikke modtage yderligere præmier for at være i listen over udvalgte forslag. Præmievinderne vil blive kontaktet efter hovedvinderen og de efterfølgende 10 vindere er annonceret.
 

DeletedUser

Guest
zTeClZ2.jpg


Storslåede Bygninger til den Progressive Æra!

Kære Konger og Dronninger.

Vinderne af Storslået Bygning Konkurrence er fundet. Desværre havde vi ingen på vores marked, der havde foreslået de 2 Storslået Bygninger, som der vil komme med den Progressive Æra, men vi har alligevel 10 efterfølgende vindere. :)

De vindende bygninger er:

Château Frontenac, Quebec

23mphyo.jpg

Alcatraz, San Francisco

dnlkp1.jpg

Efterfølgende vindere

Vi vil gerne sige tillykke til de første spillere fra vores eget marked til at foreslå en af de efterfølgende bygninger, som vi har udvalgt i teamet. Bygningerne og deres vindere er skrevet op forneden. Hver vinder vil modtage 1000 diamanter, plus 2 byggeplaner af deres valg.


Royal Exhibition Building - Numsefisk
Chrysler Building - akbruhn
St. Alexander Nevsky Cathedral - pode
Ny Carlsberg Glyptotek - gammonDK
National Opera of Ukraine - neotron
Sacré-Cœur Basilica - dietcokeofevil
People's Palace and Winter Gardens - Dexxa25
Cologne Cathedral - firstrike
The Water Company Palace - bulgur
Einstein Tower - Herminator

Vi vil kontakte vinderne i denne uge for at finde ud af, hvilke byggeplaner i gerne vil have. Hvis dit navn er på listen, så hold venligst øje med dine private beskeder i forummet.

Endnu en gang vil vi gerne takke alle for at deltage, og vi håber at i ser frem til at se de to nye udvalgte bygninger i den Progressive Æra, når den udkommer!

Med venlig hilsen
Forge of Empires teamet
 
Senest redigeret af en moderator:
Top