Styrkepoint

Rhinosaurus

Nyt medlem
Hej, jeg ville høre om det var muligt at få en mere detaljeret oversigt over, hvor de forskellige styrkepoint kommer fra, når vi får dem ved reset. Så man kunne se, hvad der kom fra KvK, fra KE og nu fra KS, fra bygninger og hvor de ellers kommer fra. Jeg er endnu ikke lykkedes med at regne rigtigt, hvor min klans styrkepoint kommer fra. Det kunne også hjælpe med fokus på dette fremfor prestigepoint, som jo kun er prestige, men ikke har praktisk betydning.
 

Captain Franke

Nyt medlem
Hej, jeg ville høre om det var muligt at få en mere detaljeret oversigt over, hvor de forskellige styrkepoint kommer fra, når vi får dem ved reset. Så man kunne se, hvad der kom fra KvK, fra KE og nu fra KS, fra bygninger og hvor de ellers kommer fra. Jeg er endnu ikke lykkedes med at regne rigtigt, hvor min klans styrkepoint kommer fra. Det kunne også hjælpe med fokus på dette fremfor prestigepoint, som jo kun er prestige, men ikke har praktisk betydning.
Ja tak! Lige nu i den klan jeg er med i så er det mig der udregner klanstyrken uge for uge i vores klan, for at vi skal have en god følelse med vores udvikling - og en ca fordeling på hvor de ulige styrkepoeng kommer fra (KE, KvK, HoF, nu KS + SoH - sidste er da Statue of Honor fra KS, som ingen har vundet endnu selvfølgelig). Eneste mulighed lige nu som er god nok og man har kontrol uge for uge er at manuelt lave en matrix i excel og selv plotte ind tal der. Så en feature i spillet der tager hånd om dette. Viser total + fordeling + den ugentlige udvikling? JA TAK!!! :-DD
 

Captain Franke

Nyt medlem
Vil bare få lov at lægge til - det må gerne være både de konkrete tal og en grafisk fremstilling i et skema - en kurve for hver af de ulige klanstyrkepoeng generatorene (KE, KvK, KS, HoF og SoH)
 
Top