Tekstfarver i forum-baggrundsfarve

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke læse noget på dette forum på grund af baggrundsfarven (brun?) og tekstfarven (sort?)
Hvordan får jeg en mere læsevenlig tekstfarve på forum?
 

DeletedUser

Guest
Hvordan har du fået det? Det burde være den samme farve for alle i forummet.
 

DeletedUser

Guest
Lidt underligt svar.
Jeg beder om hjælp til at få normale farver. Ville jeg bede om hjælp hvis jeg vidste hvordan de blev forkerte?
 

DeletedUser12

Guest
Naturligvis ikke, men standard farven på teksten skulle være hvid på en brun baggrund (det er den i hvert fald for mig) For at hjælpe dig med dit problem så er vi interesseret i om du har haft det hele tiden, I hvilken browser problemet opstår, evt på hvilken platform. Der er rigtig mange muligheder for hvad der kan være gået galt når der er så mange muligheder for at begå sig på internettet, så hvad der måske vil virke for pc vil ikke virke for tablet eller smartphone. Lige så vel som hvad der virker for Firefox måske ikke virker for opera eller Internet explorer eller chrome.
 

DeletedUser

Guest
Naturligvis ikke, men standard farven på teksten skulle være hvid på en brun baggrund (det er den i hvert fald for mig) For at hjælpe dig med dit problem så er vi interesseret i om du har haft det hele tiden, I hvilken browser problemet opstår, evt på hvilken platform. Der er rigtig mange muligheder for hvad der kan være gået galt når der er så mange muligheder for at begå sig på internettet, så hvad der måske vil virke for pc vil ikke virke for tablet eller smartphone. Lige så vel som hvad der virker for Firefox måske ikke virker for opera eller Internet explorer eller chrome.

Platform er en PC med vista og farveproblemet har været i forum siden jeg første gang startede forum og skulle registrere mig.

Jeg har nu lånt en bærbar med windows 7.
Her er farverne normale, som du beskrev.

Men jeg kan ikke spille forgeofempires på den bærbare, så en hjælp til at få de normale fatver på den stationære vil hlælpe på min forumoplevelser. Ellers må jeg stoppe med at komme på forum.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg går ud fra at du har brugt samme browser på begge PC'er. Mit umiddelbare forslag er at du prøver at slette cookies/cache/history på din PC eller prøver med en anden browser på din PC for at se om problemet måske ligger i din browser INDEN du sletter de nævnte ting. (i tilfælde af du gemmer dine PW der) Det bedste er at bruge en browser du henter frisk som du ikke har haft derpå før og ikke overfører dine standard indstillinger fra den tidligere.

Alt dette er for at fastslå om problemet ligger i din browser, for når problemet ikke opstår på din bærbare så tror jeg ikke (kan naturligvis ikke være sikker) problemet ligger herfra.

Som et andet hint i tilfælde af at du ikke ved det så er der både mulighed for at lade spillet gå i fuldskærm og zoome et trin ud på din bærbare hvis det skulle være nok for at du kan spille fra den indtil vi evt finder en løsning.

Håber noget af dette hjælper dig :)
 

DeletedUser

Guest
Lidt underligt svar.
Jeg beder om hjælp til at få normale farver. Ville jeg bede om hjælp hvis jeg vidste hvordan de blev forkerte?

Nu spurgte jeg sådan fordi jeg ved, at på andre fora kan man selv lave om på ens farver, og eftersom det ikke burde være muligt hos os, ville jeg vide om det var noget du havde fundet og gjort her. Jeg beklager hvis mit svar ikke lige var det du ønskede.
 

DeletedUser66

Guest
Det lader til at du ikke har prøvet at skifte browser, eks til Firefox eller chrome. Samme problem har jeg haft i et andet forum.
 

DeletedUser

Guest
Det lader til at du ikke har prøvet at skifte browser, eks til Firefox eller chrome. Samme problem har jeg haft i et andet forum.

Jeg brugte Internet Explore på begge maskiner, og måtte jo aflevere den bærbare.
Nu har jeg så DL Google Chrome, og alle tekster er som dem i har. (hvid på brun).
Og chome er på et vindue for sig selv, så jeg kan køre dem parellelt.

Tak for hjælpen alle.
Nu kan jeg så læse alle de kloge ord og andet der er her.:cool:
 
Top