"Tjen dine Diamanter"?

DeletedUser194

Guest
Hey,

Jeg har haft lidt issues mht. denne funktion.

De forskellige tjenester jeg har benyttet, de lader ikke til at give noget udbytte så at sige.

jeg har fx benyttet "Toluna - blive belønnet for tilmelding"
Det virker jo ret simpelt, når der står at man skal udfylde mindst én af deres Survey's, for at modtage de 434 Diamanter.

Nu har jeg så brugt nogle timer, besvaret en del af de spørge skemaer de har, bekræftet mails og alt det de beder om.
Det gjorde jeg i går eftermiddags. Jeg har stadig ingen point fået. Det er da en smule frustrerende.

Jeg har gjort mig umage med at svare fyldestgørende på et par af deres survey's, for at være sikker på at det er gjort rigtigt. Stadig ikke noget resultat.

Hvad er meningen med det?

Det skal lige siges, at når jeg finder dankortet frem og betaler, så er der ingen problemer.

Mvh Neon
 

DeletedUser

Guest
Det er SponsorPay der skal overholde deres aftale, og derfor skal jeg bede dig kontakte dem selv. Vi kan ikke gå ind og se eller ændre i de forløb du har været igennem, da det foregår igennem deres database.

Du kan kontakte deres support på følgende måde (og samtidig se alle dine forløb med dem):

1. Log ind i FoE, tryk på "Tilføj Diamanter" og vælg Tjen dine Diamanter
2. Øverst højre hjørne er et link til SponsorPay Support, klik det
3. Scroll ned og du kan se alle de forløb du har været med i
4. Find de forløb som du har problemer med, og tryk "Rapporter problem"
5. Udfyld felterne og tilføj gerne et screenshot af bevis til dem i boksen til højre
6. Indsend det

Så skulle de gerne selv tage kontakt til dig. :)

Er der ikke en eneste af forløbene der gik ordenligt igennem?
 

DeletedUser194

Guest
Tak for svaret, jeg har udfyldt blanketten og sendt den ind.

Der står følgende ved dem alle: "Tilbud er blevet klikket på - Deltagelse er ved at blive verificeret "

Der står jo at der går op til 30 min, før man får sine Diamanter, men jeg udfyldte dem i går. Det virker lidt underligt. Ikke særlig god service fra deres side må man sige :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har selv hygget mig lidt med at tjene diamanter.
Man skal se sig for er vel det glade budskab :p Jeg også købt lidt småting som jeg skulle bruge - så er alle jo glade!!

Det ser bestemt ud til at der er en sammenhæng om man har kortet fremme eller ej i forhold til ekspeditionstiden (SponsorPay tager 48 timer til behandling af en "klage", hvilket jo er lang tid i forhold til leveringstid på diamanter på 30 minutter)

Vil dog sige at i sidste ende fik jeg da de diamanter jeg havde tjent, så langt så godt - det tog nu sin tid. Man skal jo ikke være blind for at dette er en af måderne et "gratis" spil lever på!!

Mvh
theoden
 

DeletedUser1071

Guest
Jeg har rapporteret 2 quests, som stod i stampe. Den ene fik jeg diamanterne fra rimelig hurtig, men ved den anden skulle jeg bevise, at jeg havde været inde. Det kunne jeg også med en valideringsmail, jeg havde fået, og hvor linket ikke virkede i, så derfor kunne jeg ikke komme videre. Jeg har skrevet flere gange, fordi de ikke vil godtage mit "bevis" og nu er al kommunikation ophørt. Jeg får ikke mere respons fra sponsorpay. Ydermere har jeg kun mulighed for at optjene diamanter fra en enkelt survey, hvor der går flere uger imellem, der er spørgeskemaer :(
 

DeletedUser

Guest
Vi har desværre ikke direkte indflydelse på dem og deres retningslinjer, men i skal naturligvis have de Diamanter i har krav på. Prøv at kontakte dem på denne side (kontaktformularen er i bunden) og fortæl din historie. Nogle gange har de dog ret travlt og min erfaring er, at der kan godt gå 2 uger før de svarer. Sørg for at inkludere alt hvad du kan, og hvilken supporter du skrev med.
 
Top