Tjenesten kunne ikke sendes

DeletedUser

Guest
Hvad er problemet :mad::mad::mad:, er det spillet eller min maskine eller måske inet forbindelse ( som er en 50 mb linie ) kan nogen give mig et svar på det. Det er skide irriterende og hvis det bliver ved så tror jeg sq at jeg smutter og er meget ked af de $ jeg har skulle bruge på noget der ikke er optimal. Men nu er jeg spændt på en evt løsning, hvis der er nogen der kan fortælle mig om det er min maskine eller programmet det er galt med
MVH
FL
 

DeletedUser

Guest
Du må på forhånd undskylde jeg hopper ind og vader i din tråd - Og tilmed uden svar.

Men er blevet nysgerrig. Har kun spillet et par timer (over et par dage) og har endnu ikke oplevet problemer.
Jeg har prøvet at bruge spillet i 2/3 forskellige browsere - Internet Explore, Mozilla Firefox og Nightly.
Det er sikkert hverken den nyeste version af browserne, og sikkert heller ikke en up-to-date flash player - det jeg mener er at den "små gamle" software jeg bruger får det til at køre uden problemer (En eventuel opdatering af en af delene kunne muligvis afhjælpe problemet - medmindre det er en fejl fra spillets side :)).

Nu jeg sikker på der er andre der muligvis ved mere, om det du taler om. Tilgengæld er jeg lidt blank mht. "Tjenesten kunne ikke sendes". Hvilken "Tjeneste" er det, hvilket forløb er det osv? Kunne være fedt hvis andre lige kunne prøve efter, eller se hvad der sker :)

Om ikke andet så hav en god dag Francs ;)
 

DeletedUser66

Guest
Uddybning af problemet vil hjælpe os andre til at svare.
Men skift af browser og sletning af cookies kan afhjælpe mange problemer, samt diverse opdateringer.
Hvis det er pc'en der hopper af nettet ligger problemet ikke i spillet.

Ved ikke om jeg må anbefale andre programmer her, men her er der 2 gode og gratis programmer:
Ccleaner som renser pc'en for cookies og temp filer
http://www.piriform.com/CCLEANER

Secunia er et godt program som holder sin pc's programmer opdateret.
http://secunia.com/products/consumer/psi/

Disse 2 programmer har fået gode anbefalinger af pålidelige pc-blade og forumer
 

DeletedUser

Guest
Ja uddybning kommer her, hver gang eller som regel her på min pc sker der det at når der bliver "høstet" forsyninger eller mønter er det lige som spillet glemmer at ha "kontakt" til sin server (det må den jo nu en gang ha da det er et browser spil) og så genstarter hvor efter jeg må gentage de ting eller den proces jeg nu engang har sat i gang, det behøves ikke bare at være når jeg har "høstet" men bare det at jeg skifter soldater i min hær , det er lige som om den under skiftet er gået i dvale og glemmer at fortælle serveren at nu har spilleren altså gjort dette og dette også skal man gøre det hele engang til, ganske irriterende, dog er det sådan at jeg kan nedsætte de antal gange som dette sker ved at lige vente ca 2 minutter (hvilket er lang tid nå man venter på at komme vider, i et real time spil) og den lige tæller op , hvis det er mønter der "høstes", og ligger sammen så kan den springe en genstart over.
Ja ok godt med gode råd (det kan sagtens bruges af alle) omkring programmer osv. jeg er en gammel knark på over 50 og har været med siden 1992 så jeg kender skam godt de fleste programmer, kan godt lide strategi spil (flasket op med Sid Meyer) men browser spil er nyt for mig så ok med det.
Håber i fik det væsentlig med.
MVH
FL

PS nu medens jeg lige har skrevet dette indlæg er det gået helt dødt spillet, og jeg skal nu opdatere siden, hovsa jeg bruger FF og der tømmes cokkies hvergang der logges af.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja uddybning kommer her, hver gang eller som regel her på min pc sker der det at når der bliver "høstet" forsyninger eller mønter er det lige som spillet glemmer at ha "kontakt" til sin server (det må den jo nu en gang ha da det er et browser spil) og så genstarter hvor efter jeg må gentage de ting eller den proces jeg nu engang har sat i gang, det behøves ikke bare at være når jeg har "høstet" men bare det at jeg skifter soldater i min hær , det er lige som om den under skiftet er gået i dvale og glemmer at fortælle serveren at nu har spilleren altså gjort dette og dette også skal man gøre det hele engang til, ganske irriterende, dog er det sådan at jeg kan nedsætte de antal gange som dette sker ved at lige vente ca 2 minutter (hvilket er lang tid nå man venter på at komme vider, i et real time spil) og den lige tæller op , hvis det er mønter der "høstes", og ligger sammen så kan den springe en genstart over.
Ja ok godt med gode råd (det kan sagtens bruges af alle) omkring programmer osv. jeg er en gammel knark på over 50 og har været med siden 1992 så jeg kender skam godt de fleste programmer, kan godt lide strategi spil (flasket op med Sid Meyer) men browser spil er nyt for mig så ok med det.
Håber i fik det væsentlig med.
MVH
FL

PS bruger FF og alle cokies slettes ved log af og lukke af browser, så det kan ikke være det, og nu medens jeg har srevet dette indlæg er spillet frosset og skal genstartes (opdater siden) så sådan er min dag ofte med EF.
Jo eller osse hedder det at "Tjenestens anmodning kunne ikke sendes"
 

DeletedUser12

Guest
Det skyldes formentlig at du lader din computer gå i dvale. Jeg oplever det samme i tilfælde af jeg lader den gå i dvale. Der skulle gerne komme en advarsel sammen med at den reloader spillet. Det gør den i hvert fald for mig efter den sidste opdatering. Før det blev jeg også tit i tvivl om hvorfor det skete.

Rent teknisk sker der det at der ikke er forbindelse imellem din computer og serveren imens din pc er i dvale, og de 2 systemer kan ikke blive synkroniseret uden at spillet genindlæses.

Er dette ikke grunden til din fejl, så kan det være en gammel bug der åbenbart stadig spøger. Kan du evt prøve om det også sker for dig i fx chrome?
 

DeletedUser

Guest
Nej , det gør den så ikke.
Helst ikke, chrome er ikke en god browser den sladre rigtigt meget til Google. Men tilsyneladende så virker det med Opera.Så den bliver lige nu testet igennem.
FL
 

DeletedUser12

Guest
Ok så fik vi den del udelukket som mulig fejl :)

Super bruger faktisk selv Opera og oplever kun sjældent problemer :) Men udvalget af browsere er også stort efterhånden så håber der er en der svarer til dit behov og temperament som samtidig med kan bruges til FoE uden problemer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jamen tilsyneladende så er det FF det er galt med for jeg har brugt den siden igår aftes og hele dagen idag og der har ikke været det mindste, så det er Opera fra nu af til dette her.;)
FL
 
Top