Tyv

DeletedUser3206

Guest
Nogle gange kan jeg se et ikon over en af mine bygninger af en tyv, og så er den produktion væk. Hvad er det for noget, og kan man slå det fra?
Hilsen Lundahl The Lion.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Nogle gange kan jeg se et ikon over en af mine bygninger af en tyv, og så er den produktion væk. Hvad er det for noget, og kan man slå det fra?
Hilsen Lundahl The Lion.

Det er en indikation til dig om, at du er blevet angrebet af en af dine naboer, vedkommende har slået din byforsvarende hær og har stjålet en af dine produktioner. Det kan man ikke bare "slå fra", men man kan gøre nogle tiltag for at minimere risikoen.
1. Forsøge at sætte så stærkt et forsvar, at din(e) nabo(er) ikke kan kæmpe sig igennem.
2. Angrib selv vedkommende, besejr vedkommende, stjæl fra vedkommende. De er oftest demotiverende for vedkommende.
3. Sæt 2 Spydkæmpere som forsvar. Nogle gange kæmper naboerne kun for point. 2 Spydkæmpere giver så godt som ingen point. Din nabo springer dig i så fald måske over.
4. Brug Byskjold du kan tilkøbe i Vennernes Kro.
5. Ansøg din(e) angriber(e) som ven og håb de accepterer.
 

DeletedUser2246

Guest
I nogen daglige opgaver skal man vinde x-antal kampe for at løse opgaven, du kommer nok også selv ud i det engang.
 

DeletedUser3206

Guest
Hvis man ik kan slå det PvP pis fra, overvejer jeg sku at slette min by/spillet. Det pisser mig af, at man ik selv kan bestemme om man vil være en del af den del af spillet.
 

DeletedUser3179

Guest
Hej lundahl.

Ja det kan være rigtig surt at blive røvet af naboerne.
Så du skal ind under din hær knap. Nede i menuerne til venstre og så den knap med hjelm.

I det vindue der kommer op, vil du til venstre i vinduet finde en hjelm, der er blå. Klik på den, og du kan nu vælge op til 8 enheder som du kan have i dit forsvar. Klik på knappen med den blå hjelm igen når du er færdig.

Så kan det være at dine naboer bliver skræmt næste gang de ser dit forsvar.
Dog hvis det kan hjælpe dig, kan jeg fortælle at jeg meget sjældent bliver angrebet. Lige nu, skal jeg faktisk helt tilbage til fredag i sidste uge, hvor jeg slet ikke har været angrebet.

Så hver 2. uge skifter du nabolag og får nye naboer. Forhåbentlig er dine næste naboer lidt mere søde ved dig ;-)
 

DeletedUser2246

Guest
Hej lundahl.

Ja det kan være rigtig surt at blive røvet af naboerne.
Så du skal ind under din hær knap. Nede i menuerne til venstre og så den knap med hjelm.

I det vindue der kommer op, vil du til venstre i vinduet finde en hjelm, der er blå. Klik på den, og du kan nu vælge op til 8 enheder som du kan have i dit forsvar. Klik på knappen med den blå hjelm igen når du er færdig.

Så kan det være at dine naboer bliver skræmt næste gang de ser dit forsvar.
Dog hvis det kan hjælpe dig, kan jeg fortælle at jeg meget sjældent bliver angrebet. Lige nu, skal jeg faktisk helt tilbage til fredag i sidste uge, hvor jeg slet ikke har været angrebet.

Så hver 2. uge skifter du nabolag og får nye naboer. Forhåbentlig er dine næste naboer lidt mere søde ved dig ;-)
der er jo opgaver hvor du skal røve /slå x antal, det sker bla.i dagens opgave...
 

tridian

Medlem
der er ingen opgaver hvor man skal røve - men opgaver med at slå antal enheder -
røveri er dem der synes det er sjovt - som regel dem der er større og stærkere, der røver fra de små - der er kun et byskjold der forhindrer det -
 
Top