Udskiftning af nabolag.

DeletedUser1644

Guest
Der må simpelthen være en bedre måde at gøre det på. Ja jeg er forholdsvis ny til FoE.

Jeg har brugt de sidste par uger på at skabe mig en lille fordel i mit nabolag, det er godt nok mange 5/15 minutters pickup.

Bare for at vågne idag og finde ud af jeg er gået fra konge til fucking bonde i mit nabolag.

Det er helt vildt demotiverende, og det må simpelthen kunne gøres mere intelligent
 

DeletedUser1640

Guest
100 % enig, det er virkelig dårlig lavet, giver ingen mening...

Atter engang er gode naboer, erklærede fjender, pludselig væk... Jeg gik fra en placering i 30´erne, til nu at være nr. 7 i det nye nabolag, altså så er hele grundlaget for at kæmpe sig vej frem jo fjernet, og udfordringen i spillet kraftigt faldet...
 

Gefion

Nyt medlem
Verdens værste nabolag

Sidste mandag fik jeg nye naboer i verden A. Stort set alle de gamle flyttede og blev erstattet med helt nye familer (læs små spillere).

Spiller 1-10 er i nutiden, de resterende er for de fleste vedkommende i senmiddelalder og enkelte i højmiddelalder. Det har flere uheldige konsekvenser:
1. 74 af spillerne har ikke en chance mod de 10 store fra nutiden
2. De store får meget få point hjem til tårnene per angreb - og det er ikke sjovt at smække de små
3. De store kommer bagud på den globale rangliste i forhold til spillere, der har et mere afbalanceret nabolag.

Jeg ved at flere har skrevet til support og klaget, men har fået en sludder for en sladder tilbage med råd til de små om at fjerne forsvaret, så man ikke er attraktiv at angribe eller huske at høste.

Det er ikke tilfredsstillende, indrøm dog, at der er sket en fejl og se at få det rettet på mandag.

mvh


Gefion
 

DeletedUser1161

Guest
Jeg synes support burde smide Gefion og de andre store spillere fra nutiden hen til mit nabolag :)
Det ville være fair for de resterende 74 spillere som Gefion nævner er i senmiddelalder og højmiddelalder
at disse spillere fra senmiddelalder og højmiddelalder kommer i nabolag med nogen fra deres egen tid.
Og disse 10 store spillere fra Nutid kommer hen til nabolag med nutidsspillere.

Faktisk får Gefion det nemt ved at vinde tårne hver uge i det nabolag hun nu befinder sig i.
For der er jo kun 10 store spillere i hendes nabolag og en del af dem kæmper sikkert ikke i tårne.
Så for hende er det gratis Medaljer hver uge i tårne fordi de resterende spillere der i senmiddelalder og højmiddelalder
har jo ikke adgang til de tårne der over dem.

Så jeg synes bestemt det unfair spillestil.
Derfor synes jeg support burde især gøre noget ved denne sag.
Sæt de 10 store spillere over til mit nabolag ;-)

MVH Blade27
 

DeletedUser1640

Guest
Hahaha, så er den gal igen, og alt det der med at de forsvinder igen, det udligner sig, osv, var bare varm luft... Er selv i 80erne hvad angår point, havnede så i nabolag med folk på over en million... og nu, ja nu har de nye så over 3 millioner... Hurra, godt lavet FOE, i forstår virkelig IKKE at tænke jer om...
 

Gefion

Nyt medlem
Værre endnu med nbolaget

Der må simpelthen være en bedre måde at gøre det på. Ja jeg er forholdsvis ny til FoE.

Jeg har brugt de sidste par uger på at skabe mig en lille fordel i mit nabolag, det er godt nok mange 5/15 minutters pickup.

Bare for at vågne idag og finde ud af jeg er gået fra konge til fucking bonde i mit nabolag.

Det er helt vildt demotiverende, og det må simpelthen kunne gøres mere intelligent

Så kom der udskiftning i nabolaget - glædede mig - det var kun sidste gang det var så utrolig ringe en fordeling. Men desværre blev jeg skuffet - det er endnu værre end sidste gang - ingen på min egen størrelse og endnu flere meget små modstandere. Det tager enhver spænding fra kampene i tårnene. HVAD SKER DER med spiladministratorerne!!!
 

DeletedUser1744

Guest
Så kom der udskiftning i nabolaget - glædede mig - det var kun sidste gang det var så utrolig ringe en fordeling. Men desværre blev jeg skuffet - det er endnu værre end sidste gang - ingen på min egen størrelse og endnu flere meget små modstandere. Det tager enhver spænding fra kampene i tårnene. HVAD SKER DER med spiladministratorerne!!!

Jeg kan kun give dig ret. Den server, hvor jeg nu befinder mig har et spænd fra 7000 for den laveste til knap 2,5 mio. Det er så meget, at det ikke længere giver mening at handle med hinanden. Jeg selv befinder mig stadig i den højeste halvdel, men fortsat senmiddelalder, og pludselig vælter det ind med folk fra progressiv æra - eller hvad det nu er. Hvad skal vi dog bruge hinanden til. Ved at støtte dem har jeg fået tegninger til de særeste bygninger, som jeg umuligt kan bruge til noget, fordi de kræver varer, som jeg ikke engang kan købe mig til. Den anden side af det er, at nogle af dem er temmelig irriterende, fordi de plyndrer, og hvilken mening giver det at stå med en nok så god middelalderhær over for en hel flok tanks? Jeg venter bare på, at en af dem nuker hele min by.
Koby
 

DeletedUser1746

Guest
Jeg kan kun give dig ret. Den server, hvor jeg nu befinder mig har et spænd fra 7000 for den laveste til knap 2,5 mio. Det er så meget, at det ikke længere giver mening at handle med hinanden. Jeg selv befinder mig stadig i den højeste halvdel, men fortsat senmiddelalder, og pludselig vælter det ind med folk fra progressiv æra - eller hvad det nu er. Hvad skal vi dog bruge hinanden til. Ved at støtte dem har jeg fået tegninger til de særeste bygninger, som jeg umuligt kan bruge til noget, fordi de kræver varer, som jeg ikke engang kan købe mig til. Den anden side af det er, at nogle af dem er temmelig irriterende, fordi de plyndrer, og hvilken mening giver det at stå med en nok så god middelalderhær over for en hel flok tanks? Jeg venter bare på, at en af dem nuker hele min by.
Koby

Den med at blive plyndret af folk med tanks, jeg er SÅ enig!
Altså jeg har jo INGEN chance for at beskytte min by mod dem? (er senmiddelalder)
Synes det ville være mere fair hvis man f.eks. kun kunne plyndre dem der er fra ens egen alder.
Jeg er en af dem der har fjernet mit forsvar. De store får minimalt med points, og de små har en chance for at få bare lidt points fra mig.
Og så må jeg bare være obs på at høste til tiden.
Savner ret meget at kunne sætte ting til 12 timer, da jeg ofte sover mere end 8 timer, og jeg synes det er for meget at sætte den til 1 dag
 

DeletedUser

Guest
generelt kunne der bare godt være lidt mere udskiftning i nabolag.. det er da mega kedeligt at skulle kæmpe med de samme dag efter dag..
 

DeletedUser5

Guest
Ja så må jeg hoppe med på vognen. HVA sker der for det nabolags "udskiftning"
Du har fået nye naboer som dine spioner har fundet, eller hvad den besked nu lyder på.

ÆÆHH undskyld men må jeg godt skyde den/de personer som finder mig et nyt nabolag ? 4 nye naboer har jeg fået.
Hvordan kan jeg så lige se/vide det. Jo fordi alle de andre er nemlig "støttet" da deres tidstællere har 7 timer tilbage, på nær de 4 nye jeg kan støtte.
Dertil er de 3 ud af de 4, personer som har UNDER 5.000 point. Det må dælme ikke være et sjovt nabolag de er kommet i :-/
De ligger på plads 83-86, jeg har 191.472 point og ligger som nummer..... 76. Altså på 10 pladser er der en forskel på omkring 185.000 point.

Nr. 4 er så en der ligger midt i pladserne, så det er en ok ny nabo. Men ellers er alle de nøjagtig samme naboer jeg har haft de sidste 1.5 måned nu.
Så hvad sker der lige med det nabolags udskiftning ??? Virker det overhoved eller er det bare en fiktiv besked som kommer op? For et eller andet er helt galt og virker ikke.

Dertil så kan vi tage en helt ny snak om at det burde være forbudt at komme i nabolag med klan medlemmer. Men som skrevet. En anden snak.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1493

Guest
Hvor ligger du

Jeg forstår ikke helt at 7 spillere med en million og op til næsten 6 millioner bliver lagt samme sted som 70 spillere med 200000 eller mindre ?? hvad faen skal jeg stille op mod kampvogne og helikoptere , det er helt hen i vejret. Og fremmer da slet ikke lysten til at fortsætte . Og nu siger i nok jeg piver , men jeg har absolut intet mod modstand , men det skal være inden for rækkevidde , det der foregår nu , vil jo tage år . Hvis dette ikke bliver fixet , ser i nok ikke mig på den her server ret meget længere ...mvh Noobie:mad:
 

DeletedUser1493

Guest
Ja jeg kløjes osse med gefion , og hun plyndrer osse ...og man kan ikke gøre en skid , springet fra mine 90k til hendes næsten 6 millioner gør jo hun slipper ustraffet fra det og aldrig behøver at frygte hævn
 

DeletedUser5

Guest
Jeps.

Heldigvis er jeg i et ok nabolag hvor der sådan set kun er 2 som angriber mig. Men stadig så vil jeg jo gerne have nyt nabolag, bare for at handle bedre. Dem som er i nutiden eller hvor de nu er, har jo intet at tilbyde mig og omvendt. Sammen med de 3 som kun har max 4000 point faktisk. Jeg kan jo slet ikke hjælpe dem.
Ikke at jeg ville, men forskellen er så kæmpe stor at det slet ikke giver mening.
 
Bare roligt, næste tidsalder er jo lige på trapperne, og der får vi jo også brug for både Moderne Æra og kolonialdervare, så der er da behov for at der bliver blandet lidt i nabolagene, så Nutids/I morgen-spillerne har nogen medModerne Æra og kolonialdervare at plyndre ;)
 
Top