Udvikling

Locke

Nyt medlem
Mit indtryk er at FoE består af 2 slags aktive spillere! En god sjat som har været med fra starten af og en anden del som består af spillere som er aktive i max et par år og så er de væk igen.
Hvis man vil beholde de mangeårige trofaste spillere og tiltrække nye og holde på dem, så bør man overveje om ikke det er tid til at opdatere følgende, bare en smule.
1. Vennernes kro har ikke udviklet sig en dyt siden implementeringen, udover kroboost, som for de fleste store spillere er overflødig.
Løsningsforslag krostuen: Udvidelse af antal besøgende på kroen, og nye spændende bonuser for tilbehør.
Løsningsforslag krobutikken: Nye boostmuligheder

2. 364 dage om året består hylderne i antikvitetshandleren af, møntfeber, militære trommerslagere og andet totalt ubrugelige ting. COME ON, og så kunne auktionen også trænge til et løft af kvalitet. Ellers får jeg aldrig brugt mine mange milioner mønter.
Løsningsforslag: Mulighederne på hylderne bør tilpasses spillerens nuværende fremgang. Det samme gælder auktionen.

3. Gentagende opgaver i nye TA's er egentlig bare en kopi af den før. Og er for det meste bare "byg og slet"
Løsningsforslag: Nye opgaver som f.eks. luk et niveau i en SB, stig 1 plads på ranglisten osv.
 
Top