Uoverensstemmelser i lister

DeletedUser

Guest
Når jeg kigger på listen med den globale rangering så figurerer der spillere på den som står angivet som naboer for mig, men hvis jeg så kigger på menuen med naboer (den med portrætterne) så kan jeg ikke finde pågældende spillere i mit nabolag på trods af at de ifølge den globale liste står til at være der. Ved med minimum en spiller at det har gjort sig gældende i flere uger.


Er det en fejl man er opmærksom på? Synes i hvert fald at det er pisse træls at der ikke er overensstemmelse mellem listerne ...
 

DeletedUser12

Guest
Det kunne være en inaktiv spiller ja. Du kan evt spørge os i support om det er derfor eller om det er en bug. Jeg vil dog satse på at det er en inaktiv som derfor ikke vises i dit nabolag længere men kun i den globale rangliste. Dette grundet jeg ikke har hørt der her skulle være en fejl.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er en inaktiv spiller, vil jeg så stadig kunne besøge den via den globale rangliste og have aktive "knapper" i handlingsmenuen til at motivere og polere?

men bliver inaktive spillere permanent stående i den globale oversigt og hvor lang tid går der før en spiller bliver erklæret inaktiv fra denne sidst har været online på pågældende server? for man kan vel godt blive gjort inaktiv på en server mens man er aktiv på en anden?

men prøver lige at skrive til jer i support for at forhøre mig om vedkommende er inaktiv :)


i den forbindelse kunne jeg jo fristes til at foreslå at man lavede et nyt ikon til den globale rangliste (i stil med klan- og nabolagikonerne) som viser om en spiller er inaktiv og dermed ikke figurerer i noget nabolag :)
 

DeletedUser12

Guest
Det første har været oppe en gang før, og jeg må være dig svar skyldig, da det er så længe siden jeg ikke er sikker på hvad svaret var. Dette undersøges dog :)

Både ja og nej. Man bliver slettet fra en server hvis man ikke har forsket sig til højmiddelalderen eller ikke har 50 diamanter på sin konto efter en 30 dages periode. Man bliver dog allerede sat so inaktiv efter 3 dage i BA og 7 i alle andre. Inaktivitet er altid for den enkelte verden, så en spiller kan være aktiv på Arvahall og inaktiv på Brisgard.
 

DeletedUser655

Guest
Og hvis spillere bliver banned, hvorfor er de så stadig at finde på ranglisterne? :)
 

DeletedUser12

Guest
@ Vakini: Ja.

@ Zunny: Fordi de har ret til at appelere deres dom og vende tilbage til spillet efter en passende straf. Det er kun i meget få og grove tilfælde at vi vil fastholde permanente udelukkelser.
 

DeletedUser

Guest
Hvis en spiller stadig har en konto på serveren, så vil man kunne finde denne via den globale rangliste. Spilleren vil desuden vises på vennelisten, og i begge tilfælde fungerer kontoen som normalt, når man motiverer, polerer og man kan også finde byggeplaner. Spilleren kan dog ikke angribes, da denne funktions knap kun vises i et nabolag.

Bannede spillere fjernes ikke fra ranglisterne, da der generelt altid er mulighed for at appellere sin sag i Support. Det er kun i ekstreme tilfælde, at det ikke er muligt.
 

DeletedUser

Guest
skal man både have forsket til højmiddelallder OG have 50 diamanter eller behøver man kun en af delene for at undgå at blive slette efter de 30 dage?
 

DeletedUser

Guest
skal man både have forsket til højmiddelallder OG have 50 diamanter eller behøver man kun en af delene for at undgå at blive slette efter de 30 dage?

Skolehaven har skrevet ELLER, som i enten det ene eller det andet...
Med andre ord, bare én af betingelserne er opfyldt bliver profilen ikke slettet :)

Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Men tak for svarene i hvert fald og så håber jeg at I vil lade forslaget med at markere de inaktive spillere på den globale rangliste gå videre til udviklerne :)

Det burde jo egentlig være rimelig let med sådan en markering, hvis I siger spillerne bliver sat inaktive efter syv dage og de også der bliver fjernet fra nabolagene, så vil man jo kunne kunne bruge den samme markør som der er i medlemsoversigterne i de enkelte klaner ... man kunne jo bare bruge samme røde prik til at markere det ... man ville jo så kunne bruge samme tæller og det vil kun være et spørgsmål om at lige lave et felt ved siden af det for klan og nabolag og så lade den røde prik blive synlig der når en spiller bliver inaktiv ...
 
Senest redigeret af en moderator:
Beast, vi fik jo lige at vide, at de inaktive IKKE bliver fjernet fra vennelisterne, men jeg er enig i at det ville være skønt at kunne se på vennelisten når nogle af vennerne bliver inaktive, det kunne f.eks. gøres rimelig nemt ved at den lille grå boks i avatarbilledet blev f.eks. rød ell. lignende.
 

DeletedUser

Guest
vakini, nu skrev jeg jo også fjernet fra nabolagene og ikke fra vennelisten ;-)
 
Top