Uoverenstemmelser mellem mail og faktiske forhold i spillet

DeletedUser

Guest
"For at kunne opføre de kolossale bygninger skal du først have byggeplaner. Dem kan du samle ved at udføre forskellige handlinger i spillet, for eksempel ved at besøge dine medspillere eller at investere med medaljer.

Så kan byggeriet starte. Du har brug for dine venners og lavmedlemmers hjælp til byggeriet. Enhver hjælper belønnes for sit arbejde – derfor kan du altid med sikkerhed finde praktisk hjælp. " Citat fra mail vedr. Legendariske bygningsværker modtaget fra FoE d. 7. december.

Sad lige og var ved at rydde op i gamle mails og kom til at læse mailen fra FoE med ovenstående citat igen ... kom så til af hæfte mig meget ved et par detaljer i mailen, da nogle af tingene har været til en del debat - i hvert fald i min klan.

Jeg er klar over at spillet er i en betaversion - og dette skal heller ikke ses som angreb på de frivillige kræfter der har med forum at gøre.

Jeg hæfter mig bare ved to rigtigt store uoverensstemmelser mellem det citerede og så de forhold jeg selv har konstateret i spillet.

1) "Investere med medaljer" - Den funktion har jeg godt nok ikke opdaget nogle steder endnu, og har da heller ikke kendskab til andre der har og mindes også der har været en tråd om det på forum med at det var en mulighed der måske kom i fremtiden.

2) "Enhver hjælper belønnes for sit arbejde" - Så vidt jeg kan se så er det da kun de 5 der har brugt flest forgepoint på at hjælpe der selv får en belønning ud af det.


Selv om det er en betaversion, så synes jeg simpelthen at de er to så store og væsentlige fejl at det simpelthen er for dårligt. Det er sådan nogle uoverensstemmelser der bare IKKE må finde sted. Kan så ikke sige om det ligger i en fejloversættelse til den danske version eller om det er fra selve teamet at fejlen ligger - det sidste vil jo være klart det værste.

Jeg er da slet ikke i tvivl om at intentionen med disse legendariske/storslåede bygninger er at lokke folk til at købe diamanter for i det hele taget at kunne få alle byggetegninger indenfor en bare nogenlunde rimelig tidsperiode, da dropraten jo er så ekstremt lav, ligesom der er 8 forskellige bygninger at fordele tegningerne på og man kan få dubleanter. Men derfor synes jeg egentlig også blot at det gør det værre at man i en officiel mail angiver to muligheder for at få tegninger, hvoraf den ene er ikke eksisterende og den anden er en sandhed med meget voldsomme modifikationer. Det er sgu bare ikke godt nok - selv for en betaversion!
 

DeletedUser365

Guest
Jeg er helt enig med dig Beast :), men jeg må desværre rette en lille fejl i din tekst til noget meget værre, der er ikke 8 forskellige bygninger men hele 12 forskellige :Oº, vi kan næsten ikke få armene ned igen \o/ :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt enig med dig Beast :), men jeg må desværre rette en lille fejl i din tekst til noget meget værre, der er ikke 8 forskellige bygninger men hele 12 forskellige :Oº, vi kan næsten ikke få armene ned igen \o/ :confused:

oh ja ... fik da vist ikke lige talt ordentligt efter ... men gør det naturligvis ikke bedre ...
 

DeletedUser

Guest
Well, nu kan man så bytte medaljer for byggeplaner, for en tid i hvert fald.

Men helt enig i at der generelt er for lidt og misvisende info fra spiludviklernes side om dette dejlige spil :)
 
Top