Utilsigtet museklik

DeletedUser

Guest
  • Verden: Arvahall/Alle
  • Browser og Version: IE 9
  • Oversigt af bug'en: Hvis man "trækker" i en by for at flytte rundt i den kommer man ofte til at klikke på en bygning utilsigtet. Det sker konsekvent hvis musen under "trækket" kommer uden for vinduet - når man fører musen tilbage til vinduet genereres der et klik når man slipper knappen.
  • Screenshots:Ingen
  • Hvor ofte opstår det: Jeg oplever det dagligt. Kan reproduceres konsekvent som beskrevet.
  • Vigtighed: Medium. Det er et stærkt irritationsmoment når man p/m'er (man får poleret en 1x1 dekoration eller lignende), og når man plyndrer (man skal hen og kigge på en varebygning, og får i stedet plyndret en rishytte). Hvad der fik mig til at rapportere lige nu var at jeg ledte efter en bygning i min egen by som skulle høstes. Det viste sig at være mit fyrtårn som af hensyn til min daglige produktionscyklus IKKE skulle høstes før i aften - men det blev den pga. fejlen.
  • Præventive Handlinger: Man kan selvfølgelig undgå problemet ved at slippe museknappen når/hvis markøren kommer uden for vinduet. Men det kræver at man arbejder ret langsomt
  • Resume:
  • Jeg har lavet en kviksøgning af forummet ved brug af et par nøgleord, for at se om min bug allerede er blevet rapporteret: Ja
 
Top