Vær med til at skabe forandringer!

War 2

Medlem
Hej mit navn er War 2. Jeg er en gammel spiller på Brisgard, som besluttede at prøve spillet fra starten én gang til!
Og det har jeg så gjort, jeg har nemlig sammen med min ven grundlagt klanen Hermes, i Dinegu. Vi er en lille klan på godt 14 medlemmer - i skrivende stund, uden de helt store forventninger til vores medlemmer, dog forventes det at man min. mo/po sine klan-kammerater 1 gang hver uge. Vi er en klan primært bestående af nye uerfarne spiller, som lærer spillet at kende. I klanen hjælper vi nye spiller på vej gennem spillet og lærer en masse nye mennesker at kende. Så hvis du er en ny spiller på FoE, eller du bare ønsker et hvilested fra det krævende KvK (som vi endnu ikke deltager i) . Så slut dig til os i Hermes.

War Will Win.
 

DeletedUser2065

Guest
Eller gå lidt længere ud af sidesporet og find 1 plads hos Vindhætterne. Godt nok er vi fulde i øjeblikket, men der er nok nogen som er gået under bordet og bare skal smides ud (Ifølge §133 stk 53 - 55).
 

DeletedUser2103

Guest
Hej War 2

Jeg er Swedane, jeg er med pa den her når jeg har nået Jernalderen, jeg mangler sidste niveau i broncealderen.
 
Top