Vending af bygninger.

DeletedUser1594

Guest
Hej.

Er det mig, der er dum, eller kan det virkelig ikke lade sig gøre at vende bygninger? :confused:

De kan sælges og flyttes, men ikke drejes, det kunne være en fordel rent pladsmæssigt med bygninger, der er 3x4 eller 5x4 osv, ofte har man ubenyttet plads, men kan ikke få plads til en bygning mere, fordi man ikke kan dreje en bygning med "skæve" mål, så man kan udnytte al sin plads.

Har spillet mange af den type spil, og aldrig været ude for, at man ikke kunne dreje bygninger, så man fik mest ud af pladsen, så jeg håber meget, det er en idé, I tager op ;)

Hilsen RagDolly.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej de kan ikke vendes fordi det ville være for nemt at få plads til det man vil have. Jeg kan godt se hvad du mener for det kan være meget svært at få plads til det hele

Vh marius4422
 

DeletedUser1271

Guest
Jeg mangler selv funktionen at kunne vende mine bygninger, da man i dag kan gøre det i stort set alle spil, online som offline.

For min er det ikke kun for pladsens skyld, men også fordi det kan bringer variation til byerne. Men også fordi jeg i mit hoved finder det forkert at jeg ikke kan vende hoveddøren ud mod vejen. :p

Selvfølgelig kommer der noget arbejde fra Inno, da alle bygninger også skal have lavet de andre sider vi pt. ikke kan se. Men man kan jo håbe. :)
 
Top