Vennechat

DeletedUser2450

Guest
Har flere gange oplevet folk har skrevet på global chat noget lignende; "Til mine venner..."
Nu hvor der er en nabochat, så tror jeg en vennechat ville være god, et sted hvor man kan spørge om hjælp til handler, fortælle om SB'er tæt på luk mm.
En downside ville være at få det til at fungere mht. folk der er venner med forskellige personer (som alle nu er)
F.eks. kunne Bjørn skrive til Pelle, men så kunne Anette kun se en halv samtale, fordi hun ikke er venner med Pelle.

Ville elske at høre noget feedback til ideen. :)
 

DeletedUser2065

Guest
Ville nu hellere se muligheden for at sende beskeder den vej, synes at have hørt noget om at det findes på app versionen.
 

DeletedUser2186

Guest
Hej
Jeg er så enig. Har forslået dette til FOE men foreløbig er dette ikke blevet implementeret.
Det er lidt amatøragtgigt at man i et spil af denne kaliber skal sidde og søge på hver enkelt spiller man vil sende en besked til og dette skal ske hvergang man vil oprette en ny gruppebesked.

Selv i et semi professionelt spil burde der være følgende 1 klik muligheder muligheder.
1. Mulighed for at sende en besked til alle venner i fælles gruppebesked.
2. Mulighed for at oprette grupper af venner man kan sende fælles beskeder til
3. Mulighed for at oprette en global gruppe man kan sende til
4. Klik mulighed således man bare kan klikke på profilen nederst i skærmen når man vil sende til en række spiller. (Man klikker simpelthen på spillerprofilen og får muligheden for at tilføje denne i en midlertidig gruppebesked eller som mellem af en permanent gruppe)
ELLER
Man opretter en gruppe besked og wupti op kommer der en liste med alle ens venner som man så kan vælge. Her bør man også havde muligheden for at vælge op gruppen er permanent eller kun oprettes til formålet (Gruppen nedlægges når folk forlader samtalen)

En simpel og nem implementering som ville gøre det meget sjover at spille FOE

MVH
Jan
 

DeletedUser1882

Guest
I appen kan man når man vil sende beskeder til flere gå ind og finde hele ens venneliste. Den funktion mangler jeg virkelig på computer.
 

DeletedUser2122

Guest
I appen kan man når man vil sende beskeder til flere gå ind og finde hele ens venneliste. Den funktion mangler jeg virkelig på computer.

Hej Mirale.
hvis man ved hvem man vil sende til kan man skrive de første bogstaver af navnet, så kommer der på pc, forslag frem man kan vælge ud fra.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2065

Guest
Ih hvor er det nemt at kunne huske alle 140 venners navne.
Der er Cumulus, øhh, øhh, øhh, øhh, øhhm øh, øhm, øhh...
 
Hvor mange bruger nabolags-chatten?
hvorfor kan den ikke ændres til venne-chat?
og hvorfor har man i ny mail ikke muligheden for at vælge venner på samme måde som man kan vælge alle klanmedlemmer?
 

DeletedUser2065

Guest
Bruger aldrig nabolagschatten og næsten lige så sjældent bruger jeg global chat.
 

DeletedUser2122

Guest
Hvor mange bruger nabolags-chatten?
hvorfor kan den ikke ændres til venne-chat?
og hvorfor har man i ny mail ikke muligheden for at vælge venner på samme måde som man kan vælge alle klanmedlemmer?

Hej Vakini.

Under find venner, er der flere faner. En af dem kan du finde venner med ved at sende dem en mail.
Mvh.
Fugazi.
 
Hej Vakini.

Under find venner, er der flere faner. En af dem kan du finde venner med ved at sende dem en mail.
Mvh.
Fugazi.

Du misforstår mig Fugazi, jeg har mere brug for at kunne sende både en gruppebesked og skrive i en chat til mine bestående venner, på samme måde som jeg kan sende en gruppebesked til mine klanfæller, men jeg kan godt se, at min gruppe af venner ikke er magen til andres, men hvis jeg sendte en gruppemail til mine venner og de så svarede på den, så skulle svaret kun gå til mig og ikke til mine andre venner.
 
Top