venner og klan medlemmer.

DeletedUser2983

Guest
jeg kan udmærket godt se problemment hvis man
automatisk bliver venner med dem man er i klan med,

men jeg syntes det ville være en god ide hvis man kunne
besøge alle ens klan medlemmers kroer, vi kan jo allerede støtte?
så hvorfor ikke et krobesøg, mens man er i samme klan?
forlader man klanen, så stopper muligheden igen?
 

Captain Franke

Nyt medlem
jeg kan udmærket godt se problemment hvis man
automatisk bliver venner med dem man er i klan med,

men jeg syntes det ville være en god ide hvis man kunne
besøge alle ens klan medlemmers kroer, vi kan jo allerede støtte?
så hvorfor ikke et krobesøg, mens man er i samme klan?
forlader man klanen, så stopper muligheden igen?
Ja, tildels enig! Joda, det hedder "Venners Kro" af en grund, men det må gerne inkludere både klan-venner og andre venner. Problemet ligger jo i den begrænsning der findes med limit på 80 venneanmodninger (som jeg godt kan se en point med all den tid en der er med i en stor klan vil få "massive" fordele kontra en der er med i en mindre klan, eks. med at fylle op bordet etc . Selv om 80 måske er et lidt for lille tal - 100 havde vært bedre).
Problemet begynner særlig når man begynner at skabe alliancer med andre klaner, eller man får boost-grupper. Så er limit på 80 invitationer ikke nok længre, og man skulle så ønske man kunne smidde ud ens klanvenner for at kunne sende ud nogle flere. Men, det har man jo heller ikke særlig lyst at gøre. Så jo, en måde at klan-venner kan besøge venners kro vil jeg sætte pris på.
 

soehest

Medlem
Ja, tildels enig! Joda, det hedder "Venners Kro" af en grund, men det må gerne inkludere både klan-venner og andre venner. Problemet ligger jo i den begrænsning der findes med limit på 80 venneanmodninger (som jeg godt kan se en point med all den tid en der er med i en stor klan vil få "massive" fordele kontra en der er med i en mindre klan, eks. med at fylle op bordet etc . Selv om 80 måske er et lidt for lille tal - 100 havde vært bedre).
Problemet begynner særlig når man begynner at skabe alliancer med andre klaner, eller man får boost-grupper. Så er limit på 80 invitationer ikke nok længre, og man skulle så ønske man kunne smidde ud ens klanvenner for at kunne sende ud nogle flere. Men, det har man jo heller ikke særlig lyst at gøre. Så jo, en måde at klan-venner kan besøge venners kro vil jeg sætte pris på.
Ja og måske man også kunne inkludere nabo-venner, gamle-venner, venners-venner og u-venner. Mulighederne er nærmest uendlige. Jeg tænker også lidt man kunne lave en venners hal istedet for en kro. Og så have pænt store borde, måske med plads til flere hundrede af alle disse nye venner. Sikke da en vinterfest vi skal ha'!
 

Captain Franke

Nyt medlem
Ja og måske man også kunne inkludere nabo-venner, gamle-venner, venners-venner og u-venner. Mulighederne er nærmest uendlige. Jeg tænker også lidt man kunne lave en venners hal istedet for en kro. Og så have pænt store borde, måske med plads til flere hundrede af alle disse nye venner. Sikke da en vinterfest vi skal ha'!
Tåbelig svar... for de problemstillinger jeg skriver er ganske så reelle, særlig når spillet indbyder til at skabe alliancer og boost grupper. Så min pointe var at etterlyse nogle flere muligheder når det gelder venner/ limit på invitationer etc... en mulighed er da at åbne for klanvenner på kroen, så behøver man ikke have de i vennerækken og i klanen...med andre ord så behøver man da ikke at have klanvenner "dobbelt-booket" som nu... dit svar er jo bare useriøs babling...
 

Bullertex

Nyt medlem
Jeg er fuldstændig på bølgelængde med første indlæg - det virker omsonst, at man skal søge klanmedlemmer som venner, før man kan besøge deres kroer - i min lille verden er klanmedlemmer venner og ikke fjender - ja, nogle klaner er store og vil drage større fordel - men thats the name of the game - det vil stadig i mine øjne være en hjælp til de mindre klaner også.
 

DeletedUser2691

Guest
Helt enig med tråden om at venner og klanmedlemmer skal kunne besøg kroen. Det virker tåbelig at man kan få besøg af venner men ikke ens klanmedlemmer
 
Top