version 1.144

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.144 her

newlogo1.png

Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til 1.144 finder sted onsdag den 23/1. Bemærk venligst, at dette er en samlet opdatering til både 1.143 og 1.144 på grund af juleferien. Der vil være en kort periode med nedetid under opdateringen, og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

For den detaljerede beskrivelse af ændringerne, se venligst nedenstående liste:

Ændringer


Vi har udvidet funktionaliteten for tastaturgenveje til også at omfatte bosættelserne. Nu kan I også annullere produktioner ved at trykke på 'X' på tastaturet, hvilket gør det i overensstemmelse med hovedbyen.


Fejlrettelser

  • Der var et problem i HTML5 versionen af spillet som gjorde at man ikke kunne tilgå side 6 på klan flag listen. Dette er rettet.
  • Nogen gangen ville SB donationsvinduet ikke blive fuldt indlæst, hvis man tilgik dette lige efter at man var logget på. Dette vil ikke længere ske!
  • Terracottahærens angrebs bonus manglede fra Boost oversigtsbilledet. Dette er nu rettet.
  • Vi har rettet et problem hvor det at opløse og derefter genskabe en klan medførte en intern fejl.
  • Der var et problem hvor produktionsomkostninger ikke ville blive refunderet hvis man solgte en bygning med en igangværende produktion som ikke var forbundet med vej. Dette er nu ordnet.
  • Vi har rettet en fejl hvor hjælpeteksterne for nye ting på lager stod forkert.
  • Vi opdagede at hvis I startede en fritstående kamp fra en opgave, mens I stod i byggetilstanden, ville gitteret fra byggetilstanden forblive synligt. Dette er blevet rettet.
  • Vi har rettet en fejl hvor nedtællingsuret for den resterende byggetid for bygninger med meget kort konstruktionstid, manglede i html5 versionen af spillet.
  • Vi har rettet nogle afvigelser i skyggeeffekterne på bygninger som ikke kunne bygges fra byggemenuen. Dette var kun noget som var synligt i HTML5 versionen af spillet.
  • Det kunne ske at den tidsbaserede bonus manglede i Kulturelle bosættelser hvis I afbrød og genstartede en bosættelse.
  • Lige nu vil belønningsvinduet for Kulturelle bosættelser ruller til slutningen af listen når I åbner for at se, hvilke gevinster der er tilgængelige. Listen vil nu vises ud fra antallet af bosættelser, du allerede har gennemført.
I mellemtiden, arbejder vores udviklere på den fremtidige Karnevalsbegivenhed. Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Som altid sætter vi pris på jeres tilbagemeldinger så glem ikke at skrive her hvis I har noget at sige om denne version eller besøg os på Facebook! :)

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Er det blot mig, eller har andre også fået utrolig lang ventetid, når der lægges FP-pakker i andres SB´er?
hos mig tager det 2-3 gange så lang tid som tidligere
 

Hyne68

Aktivt medlem
Er det blot mig, eller har andre også fået utrolig lang ventetid, når der lægges FP-pakker i andres SB´er?
hos mig tager det 2-3 gange så lang tid som tidligere

Halter også hos mig i html5 i forhold til Flash. Det er til gengæld lidt omvendt med smoothness i KvK. Her kører det lidt bedre for mig i html5 end i Flash.
 
jeg har også lidt problemer med nabo- venner- og klan ind imellem ikke bliver opdateret, så jeg er nødt til at opdatere/genindlæse.
jeg har set op til 12 timers manglende opdatering
 
Top