Version 1.214

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.214 her


logo.png


Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.214 vil finde sted onsdag den 29. september Der vil som sædvanlig være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst nedenfor for en detaljeret liste over ændringerne:

Fejlrettelser

  • I beskedcenteret var der et teknisk problem, som gjorde at I ikke kunne skjule eller markere foretrukne samtaler. Dette er nu rettet og fungerer som forventet.
  • Derudover var der i beskedcenteret et teknisk problem, hvor I ikke kunne stoppe med at ignorere en spiller (efter at have brugt ignoreringsindstillingen på dem tidligere). Dette er nu rettet, og du kan nu fjerne ignorer igen.
  • Der var tidligere et problem med at sejrsbeskeden blev vist selvom I havde angivet præferencer om at det skulle springe over og ikke vises. Dette er nu rettet, og vises ikke længere, efter at præferencen er blevet angivet.
  • I rekonstruktionstilstand var der tidligere et problem, at udråbstegnet (for at give besked om en nyligt gemt bygning) efter lagring af en bygning ikke ville blive vist. Dette er blevet rettet.
  • Når I klikker på en ven på vennelisten, var der et kendt problem, hvor kontekstmenuen (der viser den seneste aktivitet fra afspilleren) blev afbrudt og ikke blev vist korrekt efter hensigten. Dette er blevet rettet.
  • Vi opdaterede vores information under indlæsning af skærmen for at vise, at I kan have op til 140 venner efter den seneste opdatering.
  • Der manglede en oversættelse af fejlmeddelelsen efter at have forsøgt at motivere en bygning, der tidligere var blevet fjernet fra en by. Derudover forsvandt hjælpeknappen ved en fejl. Dette er nu rettet, så den oversatte meddelelse vises, og hjælpeknappen forbliver som forventet.
Ændringer

  • Med denne opdatering er der nu en 'helbred alle' knap, hvor alle enheder (i kamprapporten) kan helbredes med et enkelt klik!
  • Vi har oprettet en produktionskarrusel til militære enheder, som giver dig mulighed for hurtigt at rekruttere enheder fra hver militærbygning efter hinanden (på samme måde som karrusellen til produktionsbygninger).
  • I hærstyringsskærmen har vi tilføjet et nyt filter "uden alder", så spillerne hurtigt kan finde enheder uden alder som slyngler, militære trommeslagere og fanevagter.
  • I produktionsvinduet, hvor produktioner kræver yderligere varer - og spilleren ikke har det nødvendige beløb - har vi tilføjet en mulighed for, at spilleren kan købe de manglende varer med diamanter.
  • I begivenhedshistorik har vi forbedret muligheden for at besøge en vens værtshus og sikre, at knappen bliver inaktiv (og værtsvinduet ikke længere åbnes), efter at du allerede har besøgt den, eller værtshuset er fuldt.
  • I KS har vi forbedret ikonet, der vises, efter at en provins er blevet "ignoreret", samt tilføjet et bekræftelsesvindue, der skal vises, når et klanmedlem forsøger at interagere med den "ignorerede" provins (dvs. angribe, forhandle eller bygge).
Mobile ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!
  • Efter at have klikket på en anden spiller, og for at besøge deres by, har vi tilføjet et bekræftelsesvindue for at forhindre den uheldige situation, hvor en spiller besøger en anden by (uden at det har til hensigt).
  • I beskedcenteret var der et teknisk problem, der undertiden tillod spillere at svare på velkomstbeskeden. Dette er rettet, så den ikke længere kan reageres på.
  • På skærmen for at købe nye Forge Points var der et teknisk problem, hvor visningen ville blive forvrænget. Dette er blevet rettet, så det vises som forventet.
  • I Klanslagmarkerne var der et teknisk problem, der sørgede for, at kortet ikke kunne flyttes, efter at der blev slået på en provins med autokamp.. Dette er nu rettet.
  • På Markedet var der et problem med søgefunktinen, som sikrede, at spillere ikke kunne findes, medmindre de rigtige bogstaver blev brugt til søgning. Dette er blevet rettet, og søgninger er ikke længere afhængig af store og små bogstaver.
  • Tidligere var der med særlige ressourcer et lejlighedsvis problem, hvor de ikke var synlige efter at have været låst op. Dette er blevet rettet.

Hvis I ønsker at efterlade feedback om denne version så skriv venligst her

Hvis I ønsker at holde jer informeret om hvad der er under udvikling, kan I besøge vores betaserver eller vores mobile beta test program


Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

Bitte.

Medlem
Jeg kan godt lide flere ting ved den nye version 1.214
men bryder mig ikke om at den nye knap "helbred alle" er så tæt på OK knappen efter en kamp, i kampens hede kan man nemt ramme forkert og det kan hurtigt komme til at koste en del dia, måske den kunne trækkes lidt længere ud til venstre,
 

Nick.

Nyt medlem
Jeg er helt enig med Bitte. For den der "Helbred alle" den kan sku suge alt spille glæde ud af spillet, især hvis man kun spiller FoE for KvK skyld
 
Senest redigeret:

PilgrimDK

Aktivt medlem
Er enig med helbred alle knappens placering, den skubber ok knappen for meget.

Chattens farve gør det sværere at læse teksten og hvad fane du er på i chatten er næsten umulig at se da fanerne ikke indikerer tydeligt hvad chat man er i.
 
Senest redigeret:

codenerd

Nyt medlem
Hurtigkampe er døde i kvk og det er tydeligt dia knappen kun er placeret hvor den er for at få folk til at klikke på den...

Sidst der var noget der ødelagde hurtig kampe i kvk blev det rullet tilbage på 14 dage så vidt jeg husker, så skal vi ikke håbe på det samme sker her!!!
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Vi forsøgte at stoppe den Heal alt knap i Beta, det lykkes ikke. At forsøge at snyde folk til at bruge Dia hvis de rammer lidt forkert giver kun sure spillere og det er ikke godt for spillet.
De nye markeringer i KS er også dårlige. Spillerne har valgt at det Inno kalder ignorer markering er en stop markering = ikke lukke. Det nytter ikke de laver ny grafik, der også er svære at se hvornår flaget er næsten fyldt, det for ikke spillerne til at ændre brugen af markeringen.
Chat farverne er også en Omme, det forsøgte vi også at stoppe på Beta, men de lyttede ikke. Chatten er meget svær at læse nu.
Der er nok et par gode ting i denne opdatering men de drukner i sure miner
 
Senest redigeret:

-=Pedel=-

Nyt medlem
"helbred alle" er det værste der er sket i mange år af opdateringer, det sløver spillet når man kæmper og der er INGEN altså under 1% af spillerne der vil bruge den, og ca. 70% der syntes den skal fjernes.
Jeg har personligt kommet til at bruge diamanter til heal. da knappen kom, nu har jeg sat info på inden jeg bruger diamanter, men det sløver spillet mere når man kæmper.
Hvis den ikke bliver fjernet eller rykket op i en hjørne, langt væk fra "næster kaamp" knappen så stopper jeg med at spille FoE og jeg har spillet i 8 år +
Det er så irreterne at jeg bliver sur, hver gang jeg skal kæmpe nu arrraghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
FJERN DEN KNAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: hvorfor var mit login slettet ?? jeg måtte oprette mig igen, har ellers været her i mange år hmmmmmmmm _/
 
Senest redigeret:

Bitte.

Medlem
"helbred alle" er det værste der er sket i mange år af opdateringer, det sløver spillet når man kæmper og der er INGEN altså under 1% af spillerne der vil bruge den, og ca. 70% der syntes den skal fjernes.
Jeg har personligt kommet til at bruge diamanter til heal. da knappen kom, nu har jeg sat info på inden jeg bruger diamanter, men det sløver spillet mere når man kæmper.
Hvis den ikke bliver fjernet eller rykket op i en hjørne, langt væk fra "næster kaamp" knappen så stopper jeg med at spille FoE og jeg har spillet i 8 år +
Det er så irreterne at jeg bliver sur, hver gang jeg skal kæmpe nu arrraghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
FJERN DEN KNAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: hvorfor var mit login slettet ?? jeg måtte oprette mig igen, har ellers været her i mange år hmmmmmmmm _/
Tror ikke den bliver fjernet eller flyttet, for tænk lige på hvor mange der er ved en fejl er kommet til at trykke på den knap...jeg har også fjernet auto brug af dia, gider ikke bruge så mange penge mere, de tilføjer en masse nye ting og forbedre ikke de ting som jeg syntes er sjove, så jeg er efterhånden begyndt at spille på meget lavt blus som som så mange andre spillere der syntes kvk er den sjove del
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Enheder uden alder er placeret uden fordel da man skal skifte side stadig som man også skulle før, hvis det skal være hurtigt så skal uden alder tropper ligge oppe ved fanerne
 
Top