Version 1.234

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png

Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.234 vil finde sted onsdag d. 5. juli. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:

Fejlrettelser


Hjælpende hænder
  • Teksten kan overlappe med ikonerne på nogle sprog. Dette vil ikke længere ske.
  • At besøge en spiller, mens hjælpende hænder kører, kan føre til visuelle problemer. Disse er blevet rettet og vil ikke længere forekomme.
General
  • I bygningsopgraderingsvinduet kunne teksten blive skåret af, når I vælger mellem flere opgraderinger. Dette er blevet rettet.
  • Få Forge Points fordoblet af den Blå Galaxe blev vist 2 gange på Forge Point-bjælken. Nu er der kun én med det fordoblede beløb.
  • Rekruttering af flere enheder brød produktionskarrusellen og blokerede Social-fanen i beskedcenteret. Dette er blevet rettet.
  • Opgavevinduet stoppede med at fungere og åbnede ikke igen lejlighedsvis. Vi har implementeret en rettelse, og vi vil gerne bekræfte, hvordan den blev anvendt. Rapportér venligst i feedbacktråden, hvis I stadig støder på dette problem!
Forbedringer/Ændringer

  • Vi har truffet en beslutning om at fjerne militære bygninger fra belønningerne i de Daglige udfordringer, da det forårsagede balanceringsproblemer. I kan beholde de bygninger, I har vundet indtil nu, men vil ikke være i stand til at vinde flere fra nu af.
Mobile Ændringer


Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!
  • Infoskærmen fra Slotssystemet kunne blive vist bag det faktiske Slotssystemvindue. Dette vil ikke længere ske.

I mellemtiden har vi udgivet nogle rebalanceringsændringer til Klanslagmarkerne på beta! Vi overvåger omhyggeligt feedback under beta-testfasen for at bestemme de potentielle nødvendige ændringer. Tag et kig her for more information og feedback link!

Hvis I gerne vil holde jer informeret om vores funktioner under udvikling, kan I besøge vores Beta server, eller prøv vores Mobile Beta Test Program

Hvis I ønsker at efterlade feedback om denne version kan I gøre det her eller besøge os på Facebook

Venlig hilsen
Jeres Forge of Empires Team
 
Hvorfor er den fejl i Historiske opgaver " Gentagne opgaver", hvor opdatering af de daglige opgaver fryser ved valg "afbrydelse" blevet indført med version 1.234. den er forsøgt rettet på Beta-server men det er kun lykkes delvist.
det er p**** irriterende, at man skal enten reloade spillet eller gå ud af opgaverækken, vente 5 sec før man kan gå ind og fortsætte med valg/afbrydelse af næste gentagne opgave , for at opgaverækken igen fryser efter afbrydelse af 2-5 opgaver (ind i mellem lykkes det at køre opgaverækken igennem uden den fryser men det er sjældent)
P.T er fejlen konstateret på B-serveren og nu også på A-serveren
(spiller på PC)
 
Senest redigeret:

Smadr

Nyt medlem
Jeg skulle rapportere, hvis der stadig var problemer med opgavevinduet. Det er der. Det fryser igen og igen, når jeg bladrer. Her til morgen har jeg måtte genstarte spillet adskillige gange. Den fejl må teamet rigtig gerne kigge yderligere på, for den er ikke rettet helt endnu.
 
et lille fif fra Beta :
når man afviser en gentagen opgave så kommer der en ny nederst, og når elevatoren (til højre for opgaven) er hoppet ca ½ cm op, så kan man afvise den næste o.s.v, så skulle det ikke være nødvendigt at lukke opgavevinduet ned og vente 5 sec, før man prøver igen eller genstarte
 

DarkVader

Nyt medlem
Jeg tror at det er helt bevidst at Inno gør det så besværligt at køre gentagne opgaver, sidst satte de jo max 2000 afbrudte opgaver ind.
Det ærgrer mig at jeg har kørt min CF så højt op i lvl. netop for at få gode gevinster ved gentagne opgaver.
 
Top