Version 1.77

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.77 her

newlogo1.png



Kære Konger og Dronninger,



Opdateringen til version 1.77 vil finde sted mandag d. 6 juni. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed. Se venligst listen over ændringer nedenfor



Forbedringer

  • Kodeoptimering for at øge pålideligheden og forbedre den generelle performance.
  • En vente animation (Roterende ikon) vil nu blive vist når en opgave belønning høstes og vil forhindre at der sker en intern fejl hvis 2 handlinger udføres samtidig.
  • Forskellen mellem ental og flertal er blevet ordnet flere steder så teksternes kvalitet er blevet forbedret både i form og i oversættelsen
  • En hjælpetekst med bygnings informationer er blevet tilføjet til præmie annonceringen fra opgaver
  • Balanceringen er forbedret for nogle enkelte opgaver i Arktisk Fremtid.
Fejlrettelser


  • Nogen gange ville oplåste funktioner (f.eks at kunne gå med i en klan eller donere til SBB'ere) blive låst igen
  • Animationen af Holo-ferieparken virkede ikke hvis bygningen var poleret.
  • Starten af bekræftelsesteksten når en opgave var løst, blev nogen gange vist dobbelt.
  • Guild Expeditions sometimes were not starting for seemingly random guilds. It will not be happening again.
  • Vinduet til at låse op i KE havde af og til en skæv grafik i bunden.
  • Visse opgaver i den Arktiske Fremtid havde ikke de korrekte begrænsninger tilknyttet.
  • Nogle få ældre opgaver kunne ikke løses uden brug af diamanter. Betingelserne blev justeret så det ikke kan ske igen.
  • I visse sjældne situationer kunne man blive låst ude af spillet, efter at man forlod KE og gik tilbage til byen
  • Antallet af vundne kampe i klan vinduet, inkluderede ikke kampe fra KE.
  • Befolkningen i en Ziggurat opdatering talte ikke med i opgave mål hvor opgaven krævede en forøget befolkning
  • Det var muligt at forsøge at sende en meddelelse via vennelisten før spyd blev forsket hvilket gav en Intern fejl.
  • Kvk loggen ville vise begivenheder fra alle klaner på det aktuelle kort.


Hvad sker der ellers ?
Samtidig med at vi er ved at gennemgå jeres tilbagemeldinger om den Arktiske Fremtid er vores udviklings team begyndt arbejdet på tidsalderens næste del (dette vil tage nogle uger). I kan allerede prøve årets version af FoE's fodbold turnering på Beta så besøg Beta og prøv den hvis I er interesseret. Klan Ekspeditionerne får også snart en opgradering - Forhandlings muligheden vil blive aktiveret snart!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback omkring denne version, så besøg os på Facebook! :)


Tak for jeres støtte og for at i spiller Forge of Empires!

Med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
{/spoiler]
 

DeletedUser2033

Guest
Hejsa.
Er det bare mig eller kører FoE helt af H til efter denne opdatering har fundet sted? Jeg har selv problemer i min by med at måtte opdatere konstant, dette problem er KUN blevet værre efter i har lavet denne opdatering, håber Supp'n ordner det hurtigst muligt, da det er mega træls midt i en besked at man så ikke kan sende den fordi FoE ikke svarer :(

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der har disse problemer, derfor vil jeg gerne høre, om fejlen er ved at blive rettet? Jeg kunne før køre alle servere på samme tid, men efter denne opdatering så kan jeg kun have 1 server åben af gangen. Virkelig surt man skal trykke på F5 hele tiden for at man overhovedet kan være i spillet.

Den falder konstant ud, hvilket er belastende. Efter 1 time og 20 min og nok 10-20 gange har jeg måtte opdatere for at kunne skrive et brev til klanmedlem, samt høst af min by. :(

Dette er for ringe! Hvornår finder i en løsning eller rykker tilbage til forrige opdatering??

Hvalpen
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1775

Guest
Ja, vi ved godt at der er store problemer i spillet for tiden og HQ arbejder på at få den løst så hurtigt som muligt. Vi beklager ulejligheden.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der har været nogle server problemer de sidste dage. Disse problemer skyldes en opdatering af selve server programmet som fandt sted lige før 1.77 opdateringen. Årsagen er nu fundet og der vil være en kort nedetid mens problemet vil blive løst
 
Top