Version 1.90

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.90 her

newlogo1.png

Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.90 vil finde sted mandag d.5. december. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:

Forbedringer



Da antallet af Forge Points er steget i takt med at flere og flere bygninger er i stand til at producere dem, så er opsamlingen blevet et problem da det har været nødvendigt at bruge nogle af dem i forbindelse med opsamlingen. For at løse dette problem har vi lavet to ændringer i hvorledes Forge Points i jeres byer fungerer::
  • Forge Points bjælken vil nu huske hvor den var tidsmæssigt i produktionen når I overskrider de 10 forge points i bjælken. Grundlæggende betyder dette at hvis I har 15 minutter til at I får det næste Forge Point og bruger en stor Forge Point pakke, så vil timeren atter starte hvor den var nået til (15 minutter) efter at I har brugt nok Forge Points til atter at komme ned under 10 Forge Points i bjælken.
  • Begrænsningen af hvornår I kan opsamle Forge Points er hævet fra 10 Forge Points til 99 FP. Dette skulle gøre det lettere for jer at høste produktionerne i jeres byer.
I den seneste tid har vi gennemgået vores data og sammenlignet dem med jeres tilbagemeldinger omkring de militære enheder. En af de kommentarer som vi har modtaget hyppigst er at enhederne fra Arktisk Fremtid ikke levede op til forventningerne. Dette var især meget tydeligt når AF enhederne blev sammenlignet med stærke enheder som Elektrisk Artilleri. Og da alle enheder selvfølgelig skal være meningsfyldte og da disse holdninger stemmer overens med vores egne data, har vi besluttet at lave nogle ændringer af visse enheder da den nuværende opsætning er ubalanceret. Disse ændringer er nu blevet grundigt testet på vores Beta server over de sidste dage og vi er nu overbevist om at dette er den rigtige vej at gå. Se venligst listen over planlagte ændringer nedenfor:

Canhao_Eletromagnetico.jpg

Elektrisk Artilleri
Elektrisk Artilleri var for stærk en enhed sammenlignet med enhederne fra Arktisk Fremtid. Dens styrke kommer primært fra diverse bonuser og kun delvis fra dens egne værdier. Derfor vil den blive ændret på denne måde:
  • Forsvarsværdien falder fra 200 til 140.
  • Bonus mod tunge enheder falder fra 200 til 120.
  • Bonus mod lette enheder fra 150 til 80.
Elektrisk Artilleri vil derfor stadig lave stor skade (men ikke så overvældende som den var før) men den vil også tage en del mere skade end før.
Soldado_Substituto.jpg

Robot Soldat
Robot Soldaten var alt for svag så den vil nu blive forbedret:
  • Angreb: fra 130 to 140.
  • Forsvar: fra 120 to 130.
  • Rækkevidde: fra 8 til 10.
  • Bonus mod lette enheder fra 100 til 140.
  • Bonus mod hurtige enheder: fra 80 til 120.
  • Terræn angrebs bonus hvis skyttegrave: fra 40 til 80.
  • Terræn angrebs bonus i huse:fra 25 til 60.
  • Nedgravet vil erstatte Stealth med en værdi på 40.
  • Kontakt egenskaben vil erstatte nærkamp.
Batedor_Assalto.jpg

Kommandobil
Kommandobilen havde tilsvarende svagheder som Robot soldaten:
  • Bevægelse: fra 26 til 36.
  • Rækkevidde: fra 4 til 8.
  • Bonus mod artilleri: fra 120 til 160.
  • Bonus mod tunge enheder: fra 60 til 140.
  • Terræn forsvarsbonus i skyttegrave: fra 50 til 80.
  • Terræn forsvarsbonus bonus på murbrokker:fra 35 til 40.
  • Nedgravet bonus: fra 50 til 60.
Fortaleza_Combate.jpg

Kampfæstningen
Modsat de to foregående enheder fra den arktiske tidsalder, så var Kampfæstningen en lille smule for stærk (men dens rækkevidde var for lille):
  • Angreb: fra 160 til 150.
  • Rækkevidde: fra 10 til 12.
  • Bonus mod lette enheder: fra 80 til 70.
Armyuniticons_90x90_dragon_drone.jpg

Drage Drone
Den eneste ændring i Drage Dronen er at bevægelsen bliver nedsat en lille smule fra 36 til 32.

Alle andre bonuser og værdier som ikke er nævnt er uændret.

  • Fra nu af vil I have en chance for at få 5 kro sølv hver gang i sætter jer ved bordet i en anden spillers kro.

Fejlrettelser

  • Relikvie templet blev ikke vist korrekt i den nye bygge menu for Storslåede bygninger. Dette er nu rettet.
  • Når en ven blev fjernet i ranglisten vill spillet låse. Det sker ikke længere..
  • Nogen gange ville brug af funktionen til at spejde en provins med det samme, resultere i at provinsen ikke blev spejdet til trods for at spejderen blev placeret i provinsen.
  • I nogle tilfælde ville nogle spillere kunne se informationsvinduet for fremtidige begivenheder før begivenhedens start. Dette er nu løst.
  • Ikonen for Vennernes Kro bevæger sig op i billedet for til sidst at forsvinde. Vi har nu forankret den solidt så den bliver der hvor den hører hjemme :).

I mellemtiden arbejder udviklingsteamet på yderligere forbedringer til Vennernes Kro, bl.a. et ikon som viser om I kan sætte jer på en stol i jeres venners Vennernes Kro. Derudover arbejder vi på nogle mindre visuelle forbedringer af vinduet hvor i opgradere jeres Storslåede bygninger. Hold øje med Beta så I er informeret om de sidste nyheder ! :)

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser1737

Guest
Er der sket en ændring i udregningen af mønter fra Kundskabens Altre? - Da jeg høstede her til morgen, virkede det ikke som om Markuskirken indvirkede på dem?

Om den almindelig bonus på mønter for at være motiveret virkede ved jeg heller ikke (var desværre ikke opmærksom nok).

Jeg høstede på Iphone - ved ikke om det tæller ind?
 

DeletedUser2122

Guest
Er der sket en ændring i udregningen af mønter fra Kundskabens Altre? - Da jeg høstede her til morgen, virkede det ikke som om Markuskirken indvirkede på dem?

Om den almindelig bonus på mønter for at være motiveret virkede ved jeg heller ikke (var desværre ikke opmærksom nok).

Jeg høstede på Iphone - ved ikke om det tæller ind?

Hej White Smurf.
Der er ingen ændringer, så hvis du stadig er i tvivl om der er en fejl så vil jeg bede dig oprette den som en ticket ved support.
Mvh.
Fugazi
 

DeletedUser1737

Guest
Hej White Smurf.
Der er ingen ændringer, så hvis du stadig er i tvivl om der er en fejl så vil jeg bede dig oprette den som en ticket ved support.
Mvh.
Fugazi
Jeg krydstjekker lige i morgen tidlig - Takker for svaret
 

DeletedUser1737

Guest
Hej igen

Det ser ud til at være en visuel fejl - jeg høster den fulde værdi men den viser det som om Markuskirken ikke indvirker.

Når jeg trykker på forge-point-baren står den som om der er ex. 1:57:28 t til næste point??

Dertil kommer at min forge-point bar (igen på mobil), når jeg høster nul-stiller og står som om der er 1 time tilbage til næste point igen - som jeg forstår skulle dette være rettet?

Mvh
WS
 

DeletedUser2122

Guest
Hej igen

Det ser ud til at være en visuel fejl - jeg høster den fulde værdi men den viser det som om Markuskirken ikke indvirker.

Når jeg trykker på forge-point-baren står den som om der er ex. 1:57:28 t til næste point??

Dertil kommer at min forge-point bar (igen på mobil), når jeg høster nul-stiller og står som om der er 1 time tilbage til næste point igen - som jeg forstår skulle dette være rettet?

Mvh
WS

Hej White Smurf.
Jeg må bede dig om at oprette den som en ticket til support. På den måde får de alle de data de har brug for.
så kigger de på den .
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1737

Guest
Hej White Smurf.
Jeg må bede dig om at oprette den som en ticket til support. På den måde får de alle de data de har brug for.
så kigger de på den .
Mvh.
Fugazi.
Takker - hermed gjort
 
Top