Vinterbegivenheden 2016

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter årets vinterbegivenhed her


winter_logo_2015.png



Kære Konger og Dronninger,

Vinterens kommer uværgeligt! Den 1. december vil snemanden Frosty atter vende tilbage til jeres kongeriger.... Med sig har han nogle helt nye opgaver til vintersæsonen.
Hver dag vil bringe nye udfordringer som I kan løse og belønningen vil I få i sæsonens valuta - Vinter Stjerner! Saml så mange som I kan, fordi I skal bruge Stjernene for at kunne åbne pakker i vores Vinter butik.

winter_star.png

Se videoen hvor vores lokale julemand og hans rensdyr forklarer dette års vinterbegivenhed:


winter_star.png

Der er rigtig mange fantastiske præmier som I kan vinde. Alle Vinterbygningerne fra de foregående år kan I få endnu en gang: Nøddeknækkeren, Snekuglen, Festival træet, honningkage huset.. og alle de andre :).
Som nævnt i videoen er der nu 2 nye festlige portrætter som I kan vinde i år (foruden Frostys smukke ansigt hvis I ikke allerede har det. Kan I gætte hvad vores inspiration var ? ;)
win16_portraits2.png


Og disse to nye bygninger som julemanden og hans rensdyr nævnte:
santasfactory.png

Julemandens værksted
Produktions bygning
gifttower.png

Gavetårnet
Dekoration

Ejere af Konfekturehandler fra tidligere år, bortset fra sidste års legendariske Konfekturehandel, (som er det sidste niveau for en konfekturehandel) vil derudover få mulighed for at opgradere disse.

Vinterbegivenheden vil blive årets sidste begivenhed og den første i 2017, da den slutter d. 6 Januar.

winter_star.png

Jeres feedback er meget vigtigt for os, så glem ikke at kommenter her!
Vi håber at I vil nyde begivenheden og ønsker jer alle en glædelig jul!

jeres,
Forge of Empires Team
 

DeletedUser2122

Guest

DeletedUser623

Guest
Jeg er altså ikke enig Fugazi, de to nye præmier lever overhovedet ikke på til tidligere præmier som fx. bazar eller fodboldbane, faktisk synes jeg Vinter Event er ret skuffende og forstår simpelthen ikke at de bedste event skal foregå om sommeren når folk er ude og rejse. Jeg synes IG burde overveje deres prioriteter lidt nøjere, giv os dog de bedste events om vinteren når vi i forvejen er tvunget indendørs, så vi kan have lidt at glæde os over de mørke kolde og triste aftner.

Og nå ja, hvorfor skal vi død og pine genere af den gigantiske store blå pil i starten af et event, er i søde at fjerne den, den opleves som chikane...
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg er altså ikke enig Fugazi, de to nye præmier lever overhovedet ikke på til tidligere præmier som fx. bazar eller fodboldbane, faktisk synes jeg Vinter Event er ret skuffende og forstår simpelthen ikke at de bedste event skal foregå om sommeren når folk er ude og rejse. Jeg synes IG burde overveje deres prioriteter lidt nøjere, giv os dog de bedste events om vinteren når vi i forvejen er tvunget indendørs, så vi kan have lidt at glæde os over de mørke kolde og triste aftner.

Og nå ja, hvorfor skal vi død og pine genere af den gigantiske store blå pil i starten af et event, er i søde at fjerne den, den opleves som chikane...

Hej Ronja Røverdatter.
Det er altid skønt med forskellige vinkler af indholdet og spillet. Holdninger til de forskellige begivenheder samt belønningerne er også kærkomne.

Jeg vil sende dine betragtninger videre.

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2065

Guest
Hvorfor har jeg 1 tekst der læses "Add event currency"?
Noget som er sluppet igennem?
 

Aquador

Nyt medlem
Dårlig ide med at få 10 stjerner når man tømmer rådhuset, man tømmer jo ikke rådhuset når man logger ind, medmindre det er den tid, jeg bliver snydt for 10 stjerner idag og sikkert mange andre også, jeg tømte mit rådhus inden eventen startede
 

DeletedUser2122

Guest
Hvorfor har jeg 1 tekst der læses "Add event currency"?
Noget som er sluppet igennem?

Hej Fruitn.
Når man holder musen over den gule knap, hvor man kan købe ekstra stjerner, fremkommer "Add event Currency". Det er godt Spottet. og vil naturligvis blive rettet ved næste opdatering.

Mvh.
Fugazi
 

DeletedUser2122

Guest
Dårlig ide med at få 10 stjerner når man tømmer rådhuset, man tømmer jo ikke rådhuset når man logger ind, medmindre det er den tid, jeg bliver snydt for 10 stjerner idag og sikkert mange andre også, jeg tømte mit rådhus inden eventen startede

De 10 stjerner du mener du "mister" idag , får du jo så sikkert på den sidste dag. Dette set i forhold til at du høstede før begivenhed startede, og dermed også har mulighed for at høste på begivenhedens sidste dag. En del der høster rådhuset senere går så glip af de 10 stjerner på slut datoen.

Mvh
Fugazi
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2065

Guest
Den der ser mærkelig ud:
"Modtag særpræmien for i"
Og så kan jeg købe den for diamanter. Det synes jeg ikke passer med at modtage, det er at købe.
 

DeletedUser2122

Guest
Den der ser mærkelig ud:
"Modtag særpræmien for i"
Og så kan jeg købe den for diamanter. Det synes jeg ikke passer med at modtage, det er at købe.

Hej Fruitn.

Jeg sender den videre til rette vedkommende
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser623

Guest
Hej

Synes ærlig talt det er tarveligt af IG at smide en 12 x 8 timers produktion ind som mission på en Juleaften, synes godt i kunne tænke over disse begivenheder og søger for det ikke forstyre Julefreden som jo står i familiens tegn.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej

Synes ærlig talt det er tarveligt af IG at smide en 12 x 8 timers produktion ind som mission på en Juleaften, synes godt i kunne tænke over disse begivenheder og søger for det ikke forstyre Julefreden som jo står i familiens tegn.

Hej Ronja Røverdatter.
Kan du ikke nå den i dag, eller bare ikke har lyst til at være online senere i dag , så venter opgaven jo bare på dig i morgen .
Det er ikke et krav at opgaven skal løses på den dag man får den. De næste opgaver kommer så bare frem når du løst denne evt i morgen eller senere.

Glædelig jul.
Mvh.
Fugazi.
 
Top