Visning af "højeste niveau" i stedet for "niveau X" ved siden af navnet for eventbygningerne

Hej med jer,

Jeg foreslår, at der bliver vist "højeste niveau" frem for "niveau X", hvor X er det pågældende eventbygnings højeste niveau.
Baggrunden for dette er, at jeg indimellem bliver i tvivl om, hvorvidt et givent niveau på en af mine eventbygninger er det højeste niveau eller om der er flere niveauer. F.eks. hos "Stor Bro - niveau 7" eller Udkigstårnet - niveau 8".

Vh Grandmaester
 

DeletedUser3325

Guest
Hejsa
Hvis event bygningen viser den max lvl. Hvordan vil du så se hvor mange lvl du mangler ?
Du kan altid findes svaret på max lvl på Wiki ?
mvh
jmfab
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
En god idé du har fremlagt Grandmaester. Jeg så for nyligt at mit "udkigstårn" ikke var i højeste level. Der kan man bare se :-D
Så god idé med at måske vise det højeste level på en anden måde end "bare" et tal :)
 

Lizif

Aktivt medlem
Det er ret simpelt at løse
f.eks med 6/7 i stedet for bare 6 hvis bygningen har et max på 7 niveauer og er på niveau 6
 
Det er ret simpelt at løse
f.eks med 6/7 i stedet for bare 6 hvis bygningen har et max på 7 niveauer og er på niveau 6
Den løsning, du foreslår, er faktisk endnu bedre - så ved man, hvor mange level, man mangler og man ved også, om man er på højeste niveau. :)
 
Hejsa
Hvis event bygningen viser den max lvl. Hvordan vil du så se hvor mange lvl du mangler ?
Du kan altid findes svaret på max lvl på Wiki ?
mvh
jmfab
Godt set. Samtidig ved man også på nuværende måde ikke, hvor mange level man mangler, så mit forslag er derfor nok kun et skridt tættere på en optimal løsning. Jeg tilslutter mig dog Lizifs løsningsforslag med en visning af "niveau X/X" eller "niveau X ud af X"!
 

DeletedUser3325

Guest
Så forstår jeg hvad der menes. Så ja et godt forslag, og undskyld for at jeg ikke helt forstod hvad der menes
 
Top