Visuel øjebæ med nye udvidelser.

DeletedUser1271

Guest
Kom forbi en af mine naboer i dag på min Mo/po rundtur, og så at h*n havde låst op for en af de nye udvidelser omkring et stykke med vand.
Det ser ikke godt ud at udvidelserne der omhandler de stykker med vand, ikke bliver omdannet til jord som træer og sten der forsvinder hvis de er på stykket.

Så mit forslag er at der bliver gjort noget ved de udvidelser man kan få over vandet, så vandkanten bliver rykket og der kommer jord i de stykker man køber.
Bare fordi det er lidt af en øjebæ at se på bygninger der ligger i vandet. :s
 

DeletedUser12

Guest
Det er ikke meningen at man skal kunne udvide sig ud på vandet. Jeg vil meget gerne have support tickets om spillere der har udvidet ud på vandet og/eller bygget derud. På forhånd tak.
 

DeletedUser1271

Guest
Har oprettet en ticket. :)

Og nej bor ikke ved Roskilde fjord, men derimod i Esbjerg og vores bygninger ligger ikke i vandet. :p
 

DeletedUser365

Guest
skolehaven

Det er korrekt, jeg har lige købt en udvidelse efter jeg læste indslaget her. Helt øverst i venstre hjørne kommer felterne helt ud i vandkanten.

Mvh
Dunst
 

DeletedUser12

Guest
Der skulle være kørt en hotfix, der forhåbentligt har rettet dette. Hvis du stadig har denne udvidelse eller den er blevet placeret efter hotfixen vil jeg meget gerne have en ticket omkring det i supportsystemet.
 

DeletedUser1271

Guest
Jeg kan se på de udvidelser jeg selv kan købe, at det er blevet rettet så man ikke længere kan bygge på vandet. :)
 

DeletedUser12

Guest
Jep det skulle gerne være rettet ved alle, så jeg er egentlig mest interesseret i om der er nogen det ikke er sket for :)
 

DeletedUser365

Guest
Jeg har lige læst det sidste indslag fra dig skolehaven og har tjekket min by helt simpelt ved at trykke på flytte knappen :), jeg kan stadig placere en udvidelse helt ude i vandkanten ;)
 

DeletedUser12

Guest
Venligst højreklik i spillet vælg support og opret en ticket, vælg fejl som type. Så kan jeg hurtigt kigge efter om alt er som det skal være.
 

DeletedUser365

Guest
Venligst højreklik i spillet vælg support og opret en ticket, vælg fejl som type. Så kan jeg hurtigt kigge efter om alt er som det skal være.

oki doki, men jeg er på Brisgard =), jeg opretter en ticket nu.
 
Top