WIKI

DeletedUser2122

Guest
Aha, det husker jeg lige.
Angående det på #15. Hvis du går ind i byggemenuen og kigger, så har vi nu 2x kro at bygge, fra henholdsvis BA og TM. Den ene hed førhen værtshus. Der har været nogle stykker som har skrevet om det i GC, men kan ikke lige huske at have set nogen nævne det herinde før. Det var vist en ændring man foretog for at skelne imellem værthuset (vennernes kro) og værtshuset man kunne bygge fra BA. Nu har vi bare 3x kro i stedet.

Du har da fuldstændig ret .
Fejl rettet

Mvh.
Fugazi.
 

soehest

Medlem
Hej :)
I skal lige have rettet beskrivelsen på morter egenskaben: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Morter
Kode:
Skuddet forårsager også 50% skade på nærliggende enheder inden for et felts rækkevidde af målet.

Den giver 50% skade inden for 2 felter. Det gør en stor forskel hvis man sover lidt og kun har læst wiki og kæmper mod padder og nøjes med at rykke dem 2 felter fra hinanden :D
 

DeletedUser2122

Guest
Hej :)
I skal lige have rettet beskrivelsen på morter egenskaben: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Morter
Kode:
Skuddet forårsager også 50% skade på nærliggende enheder inden for et felts rækkevidde af målet.

Den giver 50% skade inden for 2 felter. Det gør en stor forskel hvis man sover lidt og kun har læst wiki og kæmper mod padder og nøjes med at rykke dem 2 felter fra hinanden :D

Hejsa
Soehest.

Den fikser jeg med det samme.
Tak herfra .

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2232

Guest
Pavillion staves med to l`er i spillet og et l på Wiki. I følge Wiki giver den også 5460 glæde i de sidste to aldre.
 

DeletedUser2450

Guest
Inde under Hagia Sophia er der sprunget et level over.
48->49 1572 FP
49->50 1612 FP
50->51 1693 FP
51->52 1735 FP

Den "forkerte" level 50->51 og alle levels over skal rykkes en tand ned og så skal den rigtige level 50->51 sættes ind, som må være 1652 FP.
 

DeletedUser2122

Guest
Inde under Hagia Sophia er der sprunget et level over.
48->49 1572 FP
49->50 1612 FP
50->51 1693 FP
51->52 1735 FP

Den "forkerte" level 50->51 og alle levels over skal rykkes en tand ned og så skal den rigtige level 50->51 sættes ind, som må være 1652 FP.

Hejsa Pyzz.
På Den Officielle Inno Wiki går levels kun til 10.
så det er nok ikke hos Inno fejlen du har fundet ligger.

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2450

Guest
Hejsa Pyzz.
På Den Officielle Inno Wiki går levels kun til 10.
så det er nok ikke hos Inno fejlen du har fundet ligger.

Mvh.
Fugazi.
Ja, fik at vide det skulle rapporteres her men de vidste ikke jeg talte om den engelske side som jeg så fandt ud ikke var styret af jer. :p
 

Lars1444

Nyt medlem
Fejl/forkert opsætning wiki-side
Jeg har siddet og læst om fodboldeventet 2023 på den danske wikiside, og der er en uheldig opsætning, som kan få folk til at tro, at der er 3 bygninger at vælge mellem i Middelhavsminder sættet (The Mediterranean Memories Selection Kit)

Nederst på denne side: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Fodboldbegivenheden_2023 er der en beskrivelse af
The Mediterranean Memories Selection Kit., hvor Feta Farm, Golden Goal Gyros og Flowering Bougainvillea Tree står listet ved siden af hinanden, som om alle 3 bygninger indgår i sættet. Det er så kun Feta Farm og Golden Goal Gyros som indgår i sættet, så Flowering Bougainvillea Tree bør derfor flyttes til et andet sted på siden, så man ikke tager fejl.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Tak for dit feedback. Det står tydeligt på de 2 som indgår i sættet og ikke på den 3.
 
Top