Zoom

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser

Guest
Efterhånden som min og andres byer vokser i takt med man sniger sig op gennem tidsaldrene og man får flere og flere udvidelser, så kunne jeg godt bruge at man kunne zoome en tak eller to længere ud fra byen så man kan se hele byen på et skærmbillede. Det vil gøre det noget nemmere at få et overblik over både ens egen by, men i særdeleshed også over andres byer. Det vil være rart hvis man hurtigt kunne få overblik over hele byen mht hvad der kan poleres og motiveres hos andre uden at skulle sidde og trække rundt i skærmbilledet ...

En anden ting, som også relaterer sig lidt til dette er at jeg ved et par byer jeg har besøgt har oplevet at jeg ikke kan se toppen af bygningerne - og dermed også om der er et ikon over bygningen - i øverste højre hjørne. Burde man ikke kunne se op over alle bygningerne selv om de er i udkanten af kortet?
 

Petrus

Nyt medlem
Jeg vil foreslå at 'byfeltet' (kortet over byen) flyttes lodret op 4x4 af de små byggefelter - det må være relativt simpelt, og så kan man se om der på det øverste felt er noget at motivere/polere/plyndre i en by der har alle felter opad. det vil løse det problem Beast rejser, uden brug af zoom funktion - skal der være 2 zoom indstillinger, synes jeg at den ene burde vise HELE byen, for hurtig orientering!
 

DeletedUser

Guest
Hej Storm
Det er ved at være længe side, at du sendte dette forslag ind..!! Og tak for det i øvrigt :)
Kunne du ved lejlighed prøve at skabe lidt opmærksomhed over emnet igen..??
På forhånd tak, mvh.
Banditten :cool:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top